Oldal kiválasztása

TE MILYEN “FOGATOT” HAJTASZ?

“HÓÓÓ” – EGY PILLANAT MÉG A MARKETINGES VÁGTA ELŐTT…

Ahhoz, hogy vállalkozásod marketingjét CÉLOZNI TUDD, legalább ezeket az alap tényezőket ismerned kell!
(Az egyszerűbb szemléltetés a hasonlat célja, ne vedd magadra, ha csak nem tényleg…)

1. MILYEN “SZEKERED” VAN?

Fő tevékenységi köröd alapján
eltérő a marketinges eszköztárad.
(AZ AKTUÁLIS IGÉNYEKRE VAGY TERVEZVE?)

KERESKEDŐ

SZOLGÁLTATÓ

GYÁRTÓ / KIVITELEZŐ

2. MILYEN IRÁNYBA HAJTASZ?

Célcsoportod alapján
eltérő a marketinges
kommunikációs módszered.
(KÖNNYEN TUDSZ KAPCSDOLÓDNI PIACTEREDHEZ?)

MAGÁNSZEMÉLY

VÁLLALKOZÁS

ÁLLAMI SZERVEZET

3. MEKKORA TERÜLETET JÁRSZ BE?

Szolgáltatási területed alapján
eltérő a marketinges kommunikációs csatornád.
(ERŐFORRÁSOD ERŐLKÖDÉS NÉLKÜL MIRE ELÉG?)

HELYI (REGIONÁLIS)

ORSZÁGOS

NEMZETKÖZI

TUDOD MILYEN A sikeres MARKETING “VÁGTA”?

EGY KÉRDÉSRE

EGY VÁLASZA VAN

Most akkor nem lehet egyszerre többféle tevékenységgel, többféle célcsoportot, többféle területen megszólítani?

De lehet.
Ezt hívják divizionális vagy ágazati rendszerű működésnek – mikor az adott cég már akkora, mintha “több cégből” állna.
DE ÁGAZATONKÉNT NÉZVE – 1/1 CÉLJA VAN!
Hatékonyan többfelé kiszolgálni, különállóan szervezett és vezetett részlegekkel lehet.
Így működnek a multik / nagyvállalatok.

Kis méretű vállalkozás kampányának esetében, borzasztó megterhelő, nagy hibafaktorú és az érdeklődők felől nézve is zavartkeltő a “mindent-mindenkinek” modell.

Fókuszálj és nyerj, épülj és abból lépj feljebb!

"Mikor egy vonal már tökéletes - annak profitjából lépünk a következő szintre"

+

Melyik út a jó választás?

Az ami a jelenlegi tudásoddal, jelenleg elérhető eszközeiddel és kapcsolataiddal a most létező legkisebb befektetéssel a legrövidebb idő alatt a legtöbb hasznot hozza.

(ez a számodra kis téten – alacsony kockázattal indulás)
Ez az optimális út.
#organikus vállalkozás – bővebben » Story-Board

A most azonnal hasznot termelő kombináció.

Ha ráébresztünk arra, hogy még van tennivaló a vállalkozás terén mielőtt marketinges anyagaidat fejlesztenéd, vagy reklámozási, értékesítési költségekbe hajszolnád magad, már sikert értünk el.

Az esetek nagy részében, ha nem lennénk ilyen körültekintően tájékoztatóak feléd, elfordulhatna, hogy nem a várt eredményt kapod.

A Skipcom célja a Te sikered, hogy hasznot hozzunk számodra
– mert ez a garancia a hosszú távú együttműködésre.

KEZDJÜNK HOZZÁ!

Ma már minden üzlet egy jó weboldallal kezdődik.

Sikered kulcsa a ma rólad legkönnyebben elérhető információ:
– mindegy mivel foglalkozol
– mindegy milyen múltad van
– mindegy mennyi marketinges eszközöd van

Az érdeklődő azt hiszi el, amit most a Google keresőjében vállalkozásodról megtalál.
Követelmény a KISZÁMÍTHATÓSÁG és BIZTONSÁG érzése.

A SKIP-START és SKIP-OPEN termékünk az internetes megjelenésed minőségének biztosítéka.
Olyan szöveges -képi -grafikai elemeket készítünk rólad és tevékenységedről ami az aktuális trend élvonalába emeli vállalkozásodat.

Professzionális digitális megjelenésedet ezzel a két termékkel tudjuk garantálni.
Minden további marketinges szolgáltatásunk erre építhető, ezzel van összekapcsolva, összhangban működtetve.

Ha az alap megjelenési felületed hibás, helytelen információkat tartalmaz rólad, gyenge minőségű (amatőr dizájn, lassú, hibás kódot tartalmazó), elavult rendszerű (nem mobiltelefonra optimalizált) stb… vállalkozásod bizalma megkérdőjeleződik.

LEGYÉL NAPRAKÉSZ TARTALMÚ - EGYEDI MEGJELENÉSŰ ÉS TREDI

Ha te keltesz nagyobb bizalmat az érdeklődőben, mint a versenytársad, máris nyertél.

NEKED AJÁNLOTT CÉLOLDALAK

ÉRDEKLŐDÉS FELKELTÉSÉRE

PROFI BEMUTATKOZÁS

SKIP-START

Nincs saját weboldala vállalkozásodnak?
Vagy nem vagy elégedett a jelenlegivel?

CÉL
Vállalkozásodat általános tartalommal, igényesen bemutatni

JELLEMZŐ TARTALMI PANELEK:
– Ki vagy? Kik vagytok?
– Mivel foglalkoztok?
– Története a vállalkozásnak. Mikor – miért – hogyan kezdődött?
– Tevékenységről, termékekről, szolgáltatásokról általánosan.

– Referenciák, partnerek… Bizalomépítő ajánlások.
– Elérhetőség

Hirdetésre folyamatosan szükség lesz, mert cégnévre konkrétan csak reklám, vagy ajánlások alapján keresnsek az érdeklődők. Vagy, ha már ismert vállalkozásról van szó…

Vállalkozásod mutatod be az érdeklődők felé.

ÁLTALÁNOS TERMÉKINFORMÁCIÓ:

– Vállalkozás nevével azonos / hasonló weboldanév (cégnév.hu)
– Egyedileg a vállalkozásnak készített dizájnos megjelenés
– Mobilra optimalizált felület
– Folyamatos biztonsági frissítés

HATÁSOS PIACRA NYITÁS

SKIP-OPEN

Nincs saját weboldala vállalkozásodnak?
Vagy nem vagy elégedett a jelenlegivel?

CÉL
Megoldásod kínálása az éredklődők által keresett problémára

JELLEMZŐ TARTALMI PANELEK:
– Mi az érdeklődés tárgya? Mi a probléma / keresett megoldás?
– Mit kínál vállalkozásod megoldásként? Kulcs terméked…
– Milyen további termékek, szolgáltatások elérhetőek még?
– Miért érdemes veled / veletek dolgozni?
– Ki vagy? Kik vagytok?
– Története a vállalkozásnak. Mikor – miért – hogyan kezdődött?
– Referenciák, partnerek… Bizalomépítő ajánlások.
– Elérhetőség

Hirdetés kezdetben szükséges, de mivel a tartalmi téma alpvetően az érdeklődés tárgya, hamarabb lesznek találtok akár hirdetés nélkül is.

Érdeklődők keresésének középpontjába kerülve mutatkozol be.

ÁLTALÁNOS TERMÉKINFORMÁCIÓ:

– Vállalkozás tevékenységével azonos / hasonló weboldanév (tevékenységnév-szolgáltatásiterület.hu)
– Egyedileg a vállalkozásnak készített dizájnos megjelenés
– Mobilra optimalizált felület
– Folyamatos biztonsági frissítés

KAPCSOLATFELVÉTEL

Terheltségi állapottól függően, igyekszünk mielőbb reagálni.
Megbízóink precíz kiszolgálása az elsődleges, ezért a délelőtti időszakot a zavartalan “DEEPWORK” munkavégzésnek szenteljük.
Délutáni időszakban, bármilyen kérdésre, érdeklődésre szívesen állunk rendelkezésedre.

IRODA

ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN
6000 KECSKEMÉT Zsálya utca 53.
6720 SZEGED Arany János utca 1.

E-MAIL

VÁLASZADÁS
24-48 ÓRÁN BELÜL
vevoszolgalat@skipcom.hu 

TELEFON

HÉTFŐTŐL – CSÜTÖRTÖKIG
13:00 – 17:00 ÓRA KÖZÖTT
+36 (70) 55 4444 2