Oldal kiválasztása

TE MILYEN “FOGATOT” HAJTASZ?

“HÓÓÓ” – EGY PILLANAT MÉG A MARKETINGES VÁGTA ELŐTT…

Ahhoz, hogy vállalkozásod marketingjét CÉLOZNI TUDD, legalább ezeket az alap tényezőket ismerned kell!
(Az egyszerűbb szemléltetés a hasonlat célja, ne vedd magadra, ha csak nem tényleg…)

1. MILYEN “SZEKERED” VAN?

Fő tevékenységi köröd alapján
eltérő a marketinges eszköztárad.
(AZ AKTUÁLIS IGÉNYEKRE VAGY TERVEZVE?)

KERESKEDŐ

SZOLGÁLTATÓ

GYÁRTÓ / KIVITELEZŐ

2. MILYEN IRÁNYBA HAJTASZ?

Célcsoportod alapján
eltérő a marketinges
kommunikációs módszered.
(KÖNNYEN TUDSZ KAPCSDOLÓDNI PIACTEREDHEZ?)

MAGÁNSZEMÉLY

VÁLLALKOZÁS

ÁLLAMI SZERVEZET

3. MEKKORA TERÜLETET JÁRSZ BE?

Szolgáltatási területed alapján
eltérő a marketinges kommunikációs csatornád.
(ERŐFORRÁSOD ERŐLKÖDÉS NÉLKÜL MIRE ELÉG?)

HELYI (REGIONÁLIS)

ORSZÁGOS

NEMZETKÖZI

TUDOD MILYEN A sikeres MARKETING “VÁGTA”?

EGY KÉRDÉSRE

EGY VÁLASZA VAN

Most akkor nem lehet egyszerre többféle tevékenységgel, többféle célcsoportot, többféle területen megszólítani?

De lehet.
Ezt hívják divizionális vagy ágazati rendszerű működésnek – mikor az adott cég már akkora, mintha “több cégből” állna.
DE ÁGAZATONKÉNT NÉZVE – 1/1 CÉLJA VAN!
Hatékonyan többfelé kiszolgálni, különállóan szervezett és vezetett részlegekkel lehet.
Így működnek a multik / nagyvállalatok.

Kis méretű vállalkozás kampányának esetében, borzasztó megterhelő, nagy hibafaktorú és az érdeklődők felől nézve is zavartkeltő a “mindent-mindenkinek” modell.

Fókuszálj és nyerj, épülj és abból lépj feljebb!

"Mikor egy vonal már tökéletes - annak profitjából lépünk a következő szintre"

+

Melyik út a jó választás?

Az ami a jelenlegi tudásoddal, jelenleg elérhető eszközeiddel és kapcsolataiddal a most létező legkisebb befektetéssel a legrövidebb idő alatt a legtöbb hasznot hozza.

(ez a számodra kis téten – alacsony kockázattal indulás)
Ez az optimális út.
#organikus vállalkozás – bővebben » Story-Board

A most azonnal hasznot termelő kombináció.

Ha ráébresztünk arra, hogy még van tennivaló a vállalkozás terén mielőtt marketinges anyagaidat fejlesztenéd, vagy reklámozási, értékesítési költségekbe hajszolnád magad, már sikert értünk el.

Az esetek nagy részében, ha nem lennénk ilyen körültekintően tájékoztatóak feléd, elfordulhatna, hogy nem a várt eredményt kapod.

A Skipcom célja a Te sikered, hogy hasznot hozzunk számodra
– mert ez a garancia a hosszú távú együttműködésre.

NEKED AJÁNLOTT CÉLKAMPÁNYOK

ÉRDEKLŐDŐK SZERZÉSÉRE

FIGYELEM RÁDIRÁNYÍTÁS

SKIP-TARGET

Fontos, hogy van jól működő, trendi weboldalad és vagy webshopod.
(Ha nem vagy elégedett a jelenlegivel – ajánlott a kezdő szint)

CÉL
Az ügyfélszám / érdeklődő növelés

JELLEMZŐ TARTALMI PANELEK:
– eseményre látogatók toborzása

 

– ajánlatkérés / kapcsolatfelvétel ösztönzése – széles termékportfoliódból, néhány kiemelt kulcstermékkel egy konkrét fókuszcsoportra, őket “direktben” (a számukra kedvelt megfogalmazásban) megszólító tartalommal

 

– új terméked, szolgáltatásod népszerűsítése – figyelemfelkeltő részletes bemutatása, külön csak az adott újdonságodról

 

– új célcsoportra célzás a jelenlegiek mellé, de nem a saját weboldaladon kezdenéd el ennek kipróbálását (mert a jelenlegi olda tartalma az aktuális célcsportra van felépítve)

 

– külföldi partnerekkel is szeretnél kapcsolatot építeni és azok saját országában jegyezett weboldal kivonatoddal (az adott országba szánt kínálatod rövid bemutatásával), saját nyelvükön szólítanád meg őket

 

– bármi egyéb ötleted alapján mielőtt fejlesztenéd felületeted, tennél egy próbát, hogy van-e értelme a változtatásnak, kisebb fókuszcsoporton tesztelnéd a hatást

Hirdetéssel kombináltan megtalálnak az érdeklődők.

Vállalkozásod aktualitását mutatod be az érdeklődők felé.

ÁLTALÁNOS TERMÉKINFORMÁCIÓ:

– Vállalkozás nevével nem azonos, kampány weboldanév
(kampánynév.hu)
– Egyedileg a vállalkozás arculatához illeszkedően készített dizájnos megjelenés
– Mobilra optimalizált felület
– Folyamatos biztonsági frissítés

KAPCSOLATFELVÉTEL

Terheltségi állapottól függően, igyekszünk mielőbb reagálni.
Megbízóink precíz kiszolgálása az elsődleges, ezért a délelőtti időszakot a zavartalan “DEEPWORK” munkavégzésnek szenteljük.
Délutáni időszakban, bármilyen kérdésre, érdeklődésre szívesen állunk rendelkezésedre.

IRODA

ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN
6000 KECSKEMÉT Zsálya utca 53.
6720 SZEGED Arany János utca 1.

E-MAIL

VÁLASZADÁS
24-48 ÓRÁN BELÜL
vevoszolgalat@skipcom.hu 

TELEFON

HÉTFŐTŐL – CSÜTÖRTÖKIG
13:00 – 17:00 ÓRA KÖZÖTT
+36 (70) 55 4444 2