Oldal kiválasztása

Azonnali megoldások!

A profizmushoz szeretnénk az átlagnál jóval több információt átadni,
de ha egyszerű, azonnali megoldásokra vágysz itt a SKIP-CENTER szolgáltatásunk!

A vállalkozás 3 pillére?

ISMERED?

A piac működése ma?

ISMERED?

Vevőt csinálni vagy hódítani?

ISMERED?

A VÁLLALKOZÁS 3 PILLÉRE

IGÉNY

Létezik a probléma amire te megoldást kínálsz?

Hogyan oldják meg jelenleg?

Személyesen kit, milyen jellegű embert (kora, neme, pénzügyi lehetőségei…) és milyen családot mint életközösséget (háztartás, városrész, térség…) érint ez a probléma?

PIACTÉR

Létezik versenytárs aki megoldja konkrétan ezt a problémát?

Létezik egyéb hasonló/áthidaló lehetőség amivel megoldható az adott probléma?

Milyen méretű/minőségű a tervezett kiszolgálási vevőelérési területed ahol belépnél mint új (ismeretlen) versenyző?

ERŐFORRÁS

Jelenleg mid van kéznél / fejben ebben a pillanatban mire vagy képes?

Mire van szükséged, hogy akadálymentesen működj (eszköz, idő, pénz, tudás)?

Mit tudnál tenni a hatékonyabb, hasznosabb, minőségibb kiszolgálásért és annak mi az ára?

AZ ÜZLETÉPÍTÉS GYAKORI HIBASOROZATA

1.

Mi a legegyszerűbben mérhető eredmény?
Az értékesítés.
Tehát, mi leggyakoribb hibáztatható rész – az értékesítéssel kapcsolatban álló bármi és bárki.

2.

Ebből következik a marketing rész okolása – annak elemei, vagy személyei.
Mert aki a vállalkozás pilléreiért felelős, ő maga megbízója a marketingesnek aki segíti/megalapozza az értékesítő munkáját. Tehát önmagát nem hibáztatja.

3.

A vállalkozás önmaga működését, szerveződését, termékét-szolgáltatását alapjában tökéletesen piacképesnek véli és a marketinggel-értékesítéssel akar mindent megoldatni.
Így készülnek a sikertelen vállalkozások.
Csak pénz és idő kérdése ami előbb-utóbb elfogy és ezzel a cég véget is ér.

A STABIL ÜZLET ÉPÍTÉSE

A vállalkozás a felsorolt 3 pilléren egyensúlyban tartja magát + Marketing + Értékesítés

Egymásra hangolva épül fel a sikeres üzlet ebben a sorrendben.
Leggyakoribb hiba ezen tevékenységek felcserélése – időben, minőségben, pénzben nem egymáshoz illő -összeegyeztetetlen alkalmazása.
Gyakorlatban tervezettlen esemény alapú kapkodás ide-oda – költekezés össze-vissza.

 

A PIAC MŰKÖDÉSE MA

A piac működésében mi az, ami BIZTOS?

Szinte bármire – megszámlálhatatlanul
sok megoldás van

Minden egyre gyorsuló ütemben
– folyamatosan változik

t

Milyen egy vállalkozás helyzete MA?

Kiszámíthatatlan?

Bizonytalan?

Miért vannak MÉGIS

sikeres vállalkozások?

Éppen csak szerencséjük volt?
Véletlen PONT azzal foglalkoztak amire ÉPPEN igény keletkezett?
Pont jókor voltak jó helyen?

Ha te erre gondolva alapoznád vállalkozásod jövőjét, kezdd itt a befektetésedet:

ÉRDEKESSÉG!
Ha itt fektetsz be:
– ez sem kiszámíthatatlan (a nyerési esélyek adottak)
– és nem is bizonytalan (meghatározott alkalmakkor vannak vesztesek és nyertesek)

N

Mi a hasonlóság?

Ha úgy nézzük a te nyereményed a vevőd.

– a téted – a te beletett értéked
– és a kockázatod – annak esélye, hogy azt elfogadják

Vállalkozóként naponta a vevőidért teszed “kockára” terméked/szolgáltatásod értékét. Minden árajánlat a téted és közlésekor annak megnyerése a kockáztatod.

 

1

Nézzük az alaptörvény szerint.

Hogyan szerzel vevőt?

Lényegében nagyon egyszerű, mert csak 2 lehetőséged van:

– csinálsz magadnak

– hódítassz magadhoz

VEVŐT CSINÁLNI

– ezt akkor teszed, mikor olyan megoldásokon gondolkozol amit más még nem csinál
– tehát a vállalkozásod teljesen egyedülálló a piactereden
(#kék-óceán stratégia – bővebben » Story-Board)

VEVŐT HÓDÍTANI

– ezt akkor teszed, mikor versenytársaidat figyelembe véve, szerinted előnyösebb terméket/szolgáltatást tudsz nyújtani
– tehát a vállalkozásod a többieknél hasznosabb a piactereden
(#vörös-óceán stratégia – bővebben » Story-Board)

VAN EGY NAGYON EGYSZERŰ, KÉZENFEKVŐ ÉS AZONNAL VÉGRHAJTHATÓ TIPPÜNK!

Minek fárasztod magad gondolkozással, hogy mit csinálj?

Kérdezd meg az első adanadó alkalommal a vevődet / leendő vevődet:
– Miért jön hozzád – talál rád?
– Miért tőled vásárol?
– Miért jön újra vásárolni?

EZ A TE SAJÁT 3 VEVŐ-MIÉRTED

Gyűjts minél több választ, jegyzetelj, húzzad a strigulákat - egyből lesznek új ötleteid.

Mindenki ezt szeretné, de valahol mindig félrecsúszik a dolog…

Minden vállalkozás működésének feltétele, hogy értékesítSEN.

Gyakori tapasztalataink a sikertelenségre:
(akinek nem inge, ne vegye magára)

  1. a marketinghez mindenki ért (10 millió marketinges országa vagyunk)
  2. jó terméket jó áron bárki el tud adni (akciózz és viszik mint a cukrot)
  3. a jó reklámhoz csak elegendő pénz kell (ha lenne pénzem tv-reklámra semmi gond nem lenne)
  4. versenytársak megjelenésének, hirdetési felületeinek “másolása” (ha neki van facebook-ja nekem is kell legyen…)
  5. mindenféle hirdetőeszközök készíttetése, különböző cégektől ár alapján eldöntve
        (eltérő minőségben készült és végül fel nem használt termékek tömkelege porosodik a raktárban…)

MIÉRT?
Mert egy reklámkészítő cégnek az az érdeke, hogy minél több, különböző terméket adjon el neked, ebből él.
(Ez olyan, mint amikor egy sebész orvosnak beszélsz a bajodról, akármi van “azonnal” szike a kézbe és biztos, hogy műtét lesz, mert ahhoz ért…)

Mi a skipcom megoldása?

CÉLRA TERVEZETT

Egyedileg a te vállalkozásod számára összeállított marketing-szetteket fejlesztünk.

KÖLTSÉGHATÉKONY

Számodra a legköltséghatékonyabb téten és legkisebb kockázaton, mert így lehet jó eredményeket elérni.

KIS KOCKÁZATÚ

Termékeink alapelve, hogy ami működik kicsiben az működik nagyban.

KREATÍV

Megoldásaink hatékonyságát kreativitásunk, formabontó ötleteink, új megközelítéseink adják.

A célok elérésére a CÉLKAMPÁNY A MEGOLDÁS.

Az érdeklődők által érintett felületeketet (marketinges -értékesítési eszközök) válogatott kombinációban, egységesen tálaljuk.
A kommunikációs elemeket vevő-érzékelési sorrendbe állítjuk. Adunk egy ívet a meggyőzésnek, pszichológiai alapon.
Üzemeltetés közben mérjük a rendszer hatását (a folyamatot és az egyes elemeket is).
Hatékonyság alapján változtatásokat javaslunk.

Az érdeklődő / vevő – “szemével látva” rendezzük be a “játékteret”.
Optimalizáljuk mire van szükség.
Több lépésben haladunk – először csak az induláshoz szükséges megjelenési kellékek kerülnek kivitelezésre.
Opcióban hagyjuk a többi elemet, mert kicsiben indulunk – és kell, hogy legyen mérhető a hatás már azt elején is!
Majd a visszajelzések alapján, lépésenként bővítjük a rendszert, előre meghatározott stratégia szerint.

Ha már eleve nem kellően hatékony az irány, változtatunk a stratégia megfelelő pontján és így elkerüljük a felesleges marketing elemek készítését, illetve a hirdetési költségek pazarlásást.

Tudatosan felépített (ok-okozat összefüggések, várható eredménybecslések), előre tervezett költségvetéssel, mérőpontokkal az értékelhetőségért.

A célunk közös – érdeklődő / vevőszerzés a leghasznosabb módon.

 

KAPCSOLATFELVÉTEL

Terheltségi állapottól függően, igyekszünk mielőbb reagálni.
Megbízóink precíz kiszolgálása az elsődleges, ezért a délelőtti időszakot a zavartalan “DEEPWORK” munkavégzésnek szenteljük.
Délutáni időszakban, bármilyen kérdésre, érdeklődésre szívesen állunk rendelkezésedre.

IRODA

ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN
6000 KECSKEMÉT Zsálya utca 53.
6720 SZEGED Arany János utca 1.

E-MAIL

VÁLASZADÁS
24-48 ÓRÁN BELÜL
vevoszolgalat@skipcom.hu 

TELEFON

HÉTFŐTŐL – CSÜTÖRTÖKIG
13:00 – 17:00 ÓRA KÖZÖTT
+36 (70) 55 4444 2