Oldal kiválasztása

Neuro Sales

Termékértékesítés-népszerűsítés pszichológiai alapon.

Sending Payments

Gondolkodtál már azon

,hogy hogyan vásároltál meg egy adott terméket?
A döntés egy pillanat, de a rávezető út sokkal összetettebb.
A konkrét termék kiválasztása nem is saját döntésed, mások által körített információk alapján közelebb vagy távolabb kerülsz a termék vásárlásához.

Hol vagy Te a vásárlásban?
A döntés csak egy pénzkiadási igen vagy egy nem, de van egy életszakasz anélkül és jön egy szakasz azzal együtt úgy, hogy igazából a kínált és elérhető lehetőségekből választasz.
Ez a szabad akarati illúzió. Azt akarod, amit a többiek jónak ítélnek. Most akkor mi is a Te szabad akaratod?
Kevered azzal ,hogy azt érzed, hogy Te döntöttél, mert saját szempontjaid szemüvegén szűröd, felnagyítod a számodra kedvező információt és kicsinyíted jelentőségét a számodra értelmezhetetlen részeknek. Így vagyunk kódolva, önmagunk butának nem tarthatja magát az EGO ellenes viselkedés lenne.

Getting Paid

A vásárlás pszichológiája

Mi a társas kapcsolatok alapján családként tekintünk a vevőre. 
Itt a tágabb értelemben vett család, akár egy szoros kapcsolatú baráti kör vagy egy jó munkahelyi csoport is lehet. Családias jellegű viselkedési mintákkal működő csoportok összessége a célcsoport.

Hogyan kezelendő a vásárlási pszichológia?
Mindenkinél máshogy. Mindenki saját tapasztalata és arra épülő érzelmi világa alapján fog nyilatkozni a vásárló felé.
A vásárló státusza csak annyi, hogy nála van a pénz. 90%-ban nem magának vásárol.
A valódi vásárló az akinél az igény megfogalmazódik ő hajtja a beszerzést, megoldást-kielégülést keres a problémájára.
2 eset van:
1. – rá van utalva a családra, hogy vásárlását végrehajtsa
2. – önállóan saját pénzéből vásárol

Az érdekes az, hogy ha önállóan vásárolsz akkor is ugyanúgy befolyásol a “családod” mintha rá lennél utalva.

Sending Payments

Mi az izgalom tárgya?

Az a vicc, hogy nem is a termék.
A felelősség terhe, hogy jól döntök-e? Azon izgulsz, hogy amiért akarod azt, arra megfelelő lesz-e.

Szóval a vásárlás kőkemény pszichológia. Először magunkat erősítjük, hogy kell nekünk azzal, hogy valami érzelmi részünket kielégítsük. Szomjúság, nassolási vágy, félelem, szerelem… majd a döntés előtt a környezettől várjuk az erősítést, hogy nem fogunk hibázni.
Jó ez nekem?
Jó lesz ez neki? = “magamat” adom, tehát jó ez nekem?

Ezért hatékonyabban lehet úgy eladni, hogy nem is a konkrétan vevőd felé kommunikálsz.
Miért?
Mert akinek csak véleménye van az terhet nem hordoz, de abban mértékben befolyásolja a vásárlót amilyen közel áll az hozzá a “családi” körben.

Getting Paid

Termék-celebek

A social médiának “hála” már nagyobb súlya van egy karizmatikus influenszernek mint a saját szüleidnek.
Ez az információ átadás pillanatában teljes mértékben előre eldönti mi lesz megvéve mi nem. Ha szimpatikus a személy akkor meg lesz véve, ha nem nem. A termék másodlagos lett.

A véleményvezérek mint fogalom is elképesztő, tehát van akit nem is ismerünk de annyira határozottan állít valamit, hogy azt elfogadjuk és ITT JÖN A LÉNYEG
– tovább adjuk SAJÁT VÉLEMÉNYKÉNT!

Ezen a jelen kor értékesítési “gyümölcsén” szomorkodjunk?
Nem. Ez van és a trend 1000%osan ebben az irányban halad. Az újabb generációk úgy élik ezeket a helyzeteket mint a világ legtermészetesebb, legegyértelműbb dolga. Ha úgy veszed mindenki vásárlási döntés előkészítő akinek véleményére van.
Így működik ma a kereskedelem és kész. Használd ki!

 

Sending Payments

Pénzköltési döntés befolyásolás

Fentebb olvashattad, hogy 90%ban nem magadnak vásárolsz.
Nézzünk példának egy parfümöt. Két eset van
– tetszik az illata
– másnak tetszik az illata.
Végeredményben Te használod, de másért.

Ki befolyásolt téged a pénzköltésben? Miért azt vetted amit?
Átláthatatlanul összetett kérdés lenne, ha a termékre fókuszál a marketing.
Nézzünk pl egy nyomtatót. Két eset van
– nyomtatást szeretnél magad örömére
– más ennek használatával jobb mint Te
Rendkívül ritka, hogy a nyomtatóval saját örömödre valaha is nyomtattál volna. Miért, mert bizony arra sajnálod a kelléket.
Végeredményben úgy vetted magadnak, hogy mindig mások miatt használod.
Érdekes az, hogy ha tényleg magadnak vásárolsz valamit azt végül néhány alkalom után nem használod többé.
Miért van ez az egész?
A pénzkiadás pillanatában az érzelmek a tetőfokára hágnak.
Apróságokon azért variálunk többet, mert értjük azt, nagyobb értékű dolgokon akár egy autó vásárlás, legyünk túl mielőbb rajta alapon mert fogalmunk sincs róla hogy működik.

Getting Paid

Motiváció az értékesítés kulcsa

Motivációs hatások nélkül minden mindegy.
Ez az az érzelmi húr ami összeköti a vevőt és a terméket.
Ezt kell jól megpengetni akkor az vásárlások maguktól jönnek.
Ha nagyon eladni akarsz az nyilván erőltetés ami sok reklámköltségbe is kerül.
Ha a motivációra helyezed a kommunikációt, érzelmeket kiváltva, hogy mitől lesz jobb az élete a vásárlónak a termékkel együtt, akkor a vásárlás kielégítését már csak elszúrni lehet, de a döntés olyan erős, hogy szinte téged kényszerítenek, hogy add el.

Milyen a jól pengett motivációs húr?
Nézd megy hogyan reklámoz egy üdítős cég. Nem a terméket, hanem az általa átélt érzést mutatja be egy hétköznapi környezetben. Ha szeretnéd az érzést vedd meg a terméket. Tehát a motiváció az az érzés amit elképzelünk magunknak, hogy azzal lesz további életünk sokkal boldogabb, jobb, gyorsabb, egyszerűbb, finomabb…
Ez csak akkor teljesül, ha az ábrázolásban bele tudod helyettesíteni magad. Elképzeled azt az eseményt amit bemutatnak a te saját életedben.
Így tehát szerethető életmintákból kialakítunk egy képet magunkban, majd ezen emlékek alapján hangulatunknak megfelelően kérjük vagy nem kérjük azt.

Our Service

A fentebb bemutatott pillérekre építünk

Szolgáltatásaink ezek alapján úgy épülnek fel, hogy a számodra tervezett értékesítés valósuljon meg. Ok-okozat összefüggésben készített termék/szolgáltatás bemutató rendszerünk szerethető, életszerű tartalommal ábrázolva motivál a vásárlásra, partnerkapcsolat építésére…

Összességében egy dolgot teszünk – fejlesztjük a szimpátiád.
Ennek eredménye lesz a vásárlás a pénzkiadási döntés ami melletted szól.

Szimpátia fejlesztés

Belső értékek meghatározása. Termék csomagolástól a cégimázsig (közvéleményben terjedő hír 

Purchase Protection

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis ondimentum.

Innovative security

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis ondimentum.

Érkező felület

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. 

Kommunikációs horgony

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem.

Hirdetés célzás

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem.