Oldal kiválasztása

VIZUALITÁS

A világ legnagyobb vállalatainak is alapvető fejlesztői eszköze, a folyamatos adatgyűjtés.
De mit is jelent ez lényegében?
Mert igazából senkit nem érdekel ki vagy Te.
A lényeg csak az, hogy melyik fejlesztendő termék csoportjának átlagába tartozol.
Ez rendkívül fontos a trendek szempontjából.
A fejlődés alapja, hogy a fejlesztők “lássák a jövőt”, mire megjön az igény kész a termék.

INFORMÁCIÓ

Minden olyan oldalon ahol mérésre alkalmas információt gyűjtenek rólad, állandóan el kell fogadni a sütiket, hogy ez “jogos” legyen.
De pontosan mi is ez?
A képernyőd információi amit és ahogy Te kezelsz, annak “lenyomata” rögzítve van.
Megjelenített színek, fotók, nézési időtartam, kurzor pozíciója, görgetés sebessége…
Adatokban kifejezve amire kíváncsi vagy, azaz amire “vágysz”.

REFLEX

Minden kattintás reflexnek számít és ez az érzelem kifejezése egy digitális eszközön.
Ez a legfontosabb értékmutató, mert valódi reakció történik. Ebben mérik az online cégek az értéküket. Ez szinte egy fizetési eszköz.
Akkora hatású az információ, hogy cselekvést váltott ki, így nézve érhet valamit-valakinek. Minimális % véletlen (amivel kalkulálunk), de a Like az Like, a kosárba az kosárba és pont.

 

TÉT A "LÉTBEN"

Az online tér – mint piaci környezet – ugyanaz mindenki számára, mivel egy digitális eszköz felületén kell késztetnünk az érdeklődőt cselekvésre.

Ha az applikációkat, mint kereső felület (google), közösségcsoportosító felületek (face., insta., stb…) versenypályáknak tekintjük akkor a pályák is alapjában szintén egyforma kínálatúak mindannyiunk számárára.
Tehát a vizualitási lehetőségek is adnak egyfajta keretet.

Az információ átadás is általánosítható két variációra:
– 1. Közvetlenül bemutatkozunk – kiemeljük pozitívumainkat….
– 2. Közvetve, valaki más által, közösségek felületein jelenítenek meg megoldásként, vagy érdekességként hivatkozva. 

HOGYAN ÉRDEMES?

Egyszerűen informálni azt amire egyébként valóban szükség van.
Minden más a hirdetési költség keretet emeli.

Hogyan dolgozunk?
Mindezt egyben nézve a mi feladatunk, hogy lásd a valóságot.
A marketingpszichológia az alap rendszerünknek is része.
Versenytársaidhoz képest jóval szervezettebb, logikusan épített érzelem központú kampányokat készítünk, de az eredményt akkor is a piac dönti majd el.
Biztos kreatív ötleteket adunk számodra és a hirdetési költéskeretet is segítünk optimalizálni a célcsoportodhoz illő versenypályán.
Befolyásolásra van lehetőség, de kényszeríteni senkit nem lehet.
Bármi lesz az eredmény, pontos riportot adunk ami segít a fejlődésben.

ÉRTÉK TREND

A fent leírtak jelen korunk meghatározó törvényei.
Lehet vitatni, utálni, sajnálni és bármi módon értelmezni. Ez van.

ÉRTÉKREND

A fent leírtak életünkre, kapcsolatainkra, érzelmeinkre is hatnak.
Cégünk ezért kizárólag fogyasztói értéknövelés célú fejlesztéseket vállal.

 

HATÁS

A világ legnagyobb vállalatainak is alapvető fejlesztői eszköze, a folyamatos adatgyűjtés.
De mit is jelent ez lényegében?
Mert igazából senkit nem érdekel ki vagy Te.
A lényeg csak az, hogy melyik fejlesztendő termék csoportjának átlagába tartozol.
Ez rendkívül fontos a trendek szempontjából.
A fejlődés alapja, hogy a fejlesztők “lássák a jövőt”, mire megjön az igény kész a termék.

HATÉKONYSÁG

Minden olyan oldalon ahol mérésre alkalmas információt gyűjtenek rólad, állandóan el kell fogadni a sütiket, hogy ez “jogos” legyen.
De pontosan mi is ez?
A képernyőd információi amit és ahogy Te kezelsz, annak “lenyomata” rögzítve van.
Megjelenített színek, fotók, nézési időtartam, kurzor pozíciója, görgetés sebessége…
Adatokban kifejezve amire kíváncsi vagy, azaz amire “vágysz”.

SZERKEZET

Minden kattintás reflexnek számít és ez az érzelem kifejezése egy digitális eszközön.
Ez a legfontosabb értékmutató, mert valódi reakció történik. Ebben mérik az online cégek az értéküket. Ez szinte egy fizetési eszköz.
Akkora hatású az információ, hogy cselekvést váltott ki, így nézve érhet valamit-valakinek. Minimális % véletlen (amivel kalkulálunk), de a Like az Like, a kosárba az kosárba és pont.

 

MENEDZSMENT

Minden kattintás reflexnek számít és ez az érzelem kifejezése egy digitális eszközön.
Ez a legfontosabb értékmutató, mert valódi reakció történik. Ebben mérik az online cégek az értéküket. Ez szinte egy fizetési eszköz.
Akkora hatású az információ, hogy cselekvést váltott ki, így nézve érhet valamit-valakinek. Minimális % véletlen (amivel kalkulálunk), de a Like az Like, a kosárba az kosárba és pont.