Oldal kiválasztása

Azonnali megoldásokra vágyok!

A profizmushoz szeretnénk az átlagnál jóval több információt átadni,
de ha egyszerű, azonnali megoldásokra vágysz ugorj a SKIP-CENTER szolgáltatásunkra!

SZERETNÉL valami nagyot “durrantani” a piacon?

Ahhoz, hogy melyik “fegyver” mekkorát “szól” és melyik áll a te kezedben jól,

ahhoz csak meg kell ismerni a “fegyvertárat” UGYE?

Igyekszünk az információt érthetőségi szintek szerint rétegesen felépteni. “Komótosan” rávezetni az értékesítés és marketing művészetére. Szertintünk már látod, hogy minőségben magasra tettük cégünk szolgáltatási portfólióját. Ezért egy átlagos ügynökséghez képest jóval részletesebb szakmai szinten adunk magyarázatokat.

Ha ez számodra megterhelő semmi probléma, ha nem olvasol el mindent. Ettől még nem lesz kevésbé hatékony a velünk való együttműködés egy kampány esetén. Ami érdekes és izgalmas csak azzal töltsd az időd, mint kikapcsolódás.
Jelenleg szöveges tartalmakat kínálunk, de folyamatban van Video-Tutor applikációnk fejlesztése is, ami még élvezhetőbben nyújtja majd az ismeretek átadását.

Igyekszünk közérthetően, de helyenként alaposabban is körbejárni egy-egy témát. Egyikünk tudásszintje sem egyforma, nincs ezzel semmi gond. Mindenki információigénye is eltérő, ehhez alkalmazkodni egy adott oldalon belül, már csak a megfogalmazásban is kihívás.

Együtt dolgozunk a Google-al és a magyar kormány Innovációs és Technológiai Minisztériumának egyik szervezetével is. Előadásokat, tréningeket, workshopokat tartunk velük közösen. Startupokat mentorálunk, befektetésre készítünk fel.
Így biztos lehetsz benne, hogy a legtrendibb tartalmak naprakészen állnak rendelkezésünkre.
Mi beletesszük ami a profizmushoz szerintünk odaillő, legfeljebb továbbgörgetsz 😉

Építünk egy Story-Board nevű applikációt is, ahol a kulcsfontosságú részek, #kulcszó alpján hivatkozva külön, részletesen kidolgozva is elérhetőek lesznek. Csak azoknak akik a témában magasabb szintre vágynak.

Lehet, hogy bizonyos tartalmakat már ismersz, egyes részek még akár ellenérzéseket is kiválthatnak benned, mert sajnos átélted mint vevő. Célunk a tisztán látásod kialakítása. Más szemmel fogod látni az értékesítést és marketinget ebben biztosak vagyunk.

Annak is örülünk ha annyi tudást szerzel, hogy számodra a tényleg hasznos szolgáltatások felé kezdesz érdeklődni.

"HA A TUDATOS VÁSÁRLÓ LÉTEZIK - TUDATOS VÁLLALKOZÓ IS KELL LÉTEZZEN!"

Lépjünk együtt - egyre magasabb szintre!

MIRE SZÁMÍTHATSZ?

Több lehetőséged is van, de végül csak egy út létezik és az A-Z-ig tart.

A Te utad az üzleti startégiád, mi az ahhoz illő marketinges rendszereket, értékesítési modelleket készítjük el és segítünk választani.
Több lehetőséget is kínálunk, de a kiválasztott “A terv” elejétől a végéig végrehajtásra kerül. (#Miért nincs “B” terv – bővebben » Story-Board)

Jobb, ha tudod vannak dolgok, amiket nagyon nehéz ELSÓZNI 😀
De, ne add fel, legyél Te is SÓMEN, aki bárkire rásóz bármit!
Világhírű sószóró Showman. (#SelfBrand – bővebben » Story-Board)

MIÉRT SZIGORÚ A HOZZÁLLÁSUNK?

Ha a végrehajtás menetében variálunk akkor biztos, hogy valamelyik rész sérül, értelmetlenné válik, csökken a hatékonyság és zavar keletkezik.
Mivel ok-okozat összefüggés van, minden borulhat, kié lesz a felelősség?
Kockázatosabb kampányoknál ezért kisebb téten kezdünk, de erről majd később. (#Vevőtesztelés – bővebben » Story-Board)
Mindent pontosan “előre” meghatározunk, mert mi fordítottan gondolkozunk – az eredményekből tervezünk visszafelé.
(#Vonzás törvénye – bővebben » Story-Board)

Nagyobb rendszereknél a szakaszok külön is mérve vannak
(#KPI – bővebben » Story-Board) és váltópontokat, azaz a várt, számított reakciókra – előre tervezett válaszágakat is beépítünk.
Legyen mindenre válasz, amire azonnal nincs arra is kell legyen.

Semmi nem a véletlen műve, még ha az érdeklődőd / vevőd azt is hiszi.
Minden csak azért van úgy, mert mi azt akarjuk, hogy azt higyje.
Egy professzionális marketingrendszer, hasonlít egy bűvész mutatványához, egy előre begyakorolt előadás amit átél az ügyfél.
(A gazdasági versenyhivatal által meghatározott törvényes kereteken belül!)

A Skipcom a célod eléréséhez ad segítséget, hogy mire lesz szükséged.
Viszont, hogy a marketinged biztosan hatékony legyen, neked is ismerned kell vállalkozási “valóságodat” (hiányosságaidat-előnyeidet).
Azt kell bebizonyítanod, hogy van értelme annak amivel foglalkozol. (#Üzleti terv #Értékesítési stratégia – bővebben » Story-Board)
A marketing ez után jön, mert stabil vállalkozási pillérekre építhető.

A sikertelen reklámozás, felesleges marketinges munkák jellemzően a helytelen információs alapokra építve keletkeznek.
Ismerned kell saját lehetőségeidet és szolgáltatási környezetedet.
(#piackutatás #versenytárs elemzés – bővebben » Story-Board)
A kihagyott információknak nagy ára lesz. Mindegy, hogy a felületesség, figyelmetlenség (nem körültekintő utánajárás) vagy a direkt szándékosság (elszántság, akaratosság, félelem) volt az oka.

Jól ismerjük -mi a bukás -mi a siker ára, ezért kínálunk először tudást számodra – mielőtt bármiben is együttműködnénk veled.

 

 

IGÉNYSZINTED FEJLŐDIK

Haszontalan, azaz hasznot nem hozó marketinges termékekre számtalan szolgáltatót találsz. Akik kérésedre bármit elkészítenek.

Ki lesz a felelős?
Az készült el amit kértél, szép és jó minőségben, pontosan abban a méretben és mennyiségben amit megrendeltél?
Végül mégsem hozott eredményt számodra?
A felelősség mindig azé aki kérte, tehát a tied.

Honnan veszed, miért vagy biztos abban, hogy tudod mit kell kérned?
Mi ebben segítünk neked először, hogy korrektül lásd valós helyzeted.
Elfogultságodat, reményeidet (önámításodat) előbb helyes látásmódra irányítjuk.

Semmit nem akarunk eladni – arra várunk, hogy te akard megvenni.

 

ALAPBÓL SIKER

Marketingeszközöket csak akkor készítünk neked és együttműködést csak akkor vállalunk, ha pontosan meghatározott célod van.

Elveink nélkül ugyanolyanok lennénk mint bármilyen más ügynökség. Csapatunk már bőven meghaladta a próbálkozások korát.
Az értékesítésben és marketingben eltöltött vállalkozói 12+ év, 1000+ ügyfél, 10ezernél is több projektje (személyenként 20+ évek több tucat munkahely, családi cégektől a multinacionlási cégekig) több mint elég tapasztalat számunkra, hogy lássuk mi a realitás.

Álltunk és állunk most is a vállalkozási oldalon keresekedőként, szolgáltatóként és gyártóként, ezért mi tudjuk mennyire “fáj” az elherdált hirdetési pénz.
Nem csak úgy “osztjuk az észt” mindez számunkra is valóság. 

Sztárügyvéd is az lesz, aki csak olyan ügyet vállal amivel biztos, hogy nyer!
Ez a marketingben is igaz, ezért együttmőködő partnerként csak a “nyertesek” (küzdők, elhivatottak, céltudatosak…) mellé állunk, számunkra a hasznos létidőnk ugyanúgy becses.
Ha jók a kilátásaid a piactereden, stabil pilléreken áll a vállalkozásod és a fejlettségedhez igazíthatóak céljaid / elvárásaid – ez már alap a sikerre.

Együtt egy csapatban – Te mint megbízó is csapattag vagy, hiszen ugyanaz a célunk: építsük a vállalkozásod – akkor építsük közösen.

Amit csinálsz ahhoz te értessz a marketinghez pedig mi.
A marketing csapatmunkában -partneri működésben lesz sikeres. 

SKIPCOM A FEJLETTSÉGI SZINTEDHEZ ILLŐ

A jelenlegi körenyezetedből kiemelő, professszionális kreatív szolgáltatásokat kínálunk számodra a kommunikációdban. Ez a vállalatunk lényege!

Tudjuk, hogy minden egy lépéssel kezdődik és ez legyen akár csak egy nagynon kis -egyszerű “lépés”.
Ha először csak ennyire van igényed ahhoz, hogy bizalmat kapjunk tőled, akkor kezdjünk így.

A bizalmadat ki kell érdemeljük.

CÉGFORMA HELYETT

Sokkal hatékonyabbak vagyunk számodra, ha EV. BT. KFT. ZRT. cégforma helyett a céljaidra koncentrálunk.

A kreativitás az egyetlen olyan közös pont, ami teljesen lényegtelenné teszi a cégméretet, mert a gyakorlatban itt nincs különbség.
Sőt, sokkal nehezebb egy formabontó ötletet végigvinni egy igazgatósági ülésen, mint egy egyszemélyes döntéshozóval kiértékelni a lehetőségeket.

Egyéni -mikro -kisvállalkozásra is kialakított rendszereink segítségével, annak vevőkörzetében ugyanúgy sikereket érhetünk el, mint egy részvénytársaság országos méretű kampányában.
Miért?
Mert az ötlet a lényeg! Egy kreatív megoldás a megfelelő helyen és időben, még egy sokkal nagyobb költésgvetésű kapmányt is felül tud múlni.

Minden esetben, minden megbízó a kampányában ugyanazt akarja:
– megkülönböztessen a többiektől,
– illeszkedjen a BRAND-hez (cégimázshoz, képviselt értékekhez)
– legyen valami újdonság varázsa
– HOZZON EREDMÉNYT…

HOGYAN ÁRAZUNK?

Miként lehet kiszolgálni ilyen széles pénzügyi erőforrású vállalkozói kört?

Ismerjük az együttműködési mentalitást az 1 fős pici vállalkozásban és a giga méretű szervezettel együttműködve is.

Egy dologban mindenki egyformán áll hozzá, amire már költött – még egyszer nem akar költeni, csak nagyon nyomós indokok alapján.
Ezért az aktuálisan kitűzött célhoz illő eszközöket egységesítjük és amit csak lehet inkább a kreativitásunkkkal oldunk meg.
(#sales-hack #growth-hacking » skipcom-storyboard)

– Díjaink alapját a feladatra fordított kreativitás és kidolgozás ideje adja.

– Online és vagy hagyományos marketingeszközök lehetőségeit (szórólap, prospektus, web-banner, letölhető anyagok, videók-animációk, média felületek, social-média hirdetései…)

– Figyelembevéve a vállalkozás összes megjelenési felületének kompatibilitását, az ugynevezett mutációk (variánsok) lehetőségét, mikor csak méret-formátum változatok készülnek a “mester” példányból.

– A feladathoz szükséges rendelkezésre álló információk adottak, vagy teljesen önállóan kell kidolgozni. (piackutatás, szöveganyag, képek…)

– A célkampányok esetén – a kreatív ötlet fix áron nem értékesíthető, hiszen egy gondolatot árazni nem lehet, ilyenkor a vállalkozásnak hozott várható többletértéket, jutalékos részesedéssel is kiegészítjük az elért eredmények függvényében.

– Az elszámolások eseti fix díjas megbízástól, a folyamatos rendelkezésre álláson át (outsorcing) a havi díjas előfzetési konstrukciókig terjednek.

A Skipcom vállalkozásfejlesztő hozzáállással működve -rugalmasan kezeli a magyar vállalkozásokat.

FEJLESZTÉSI FOLYAMAT

A munka/erőforrás megosztása/kiegészítése vált a legpartneribb megoldássá.

Partneri kapcsolatban úgy építettük fel díjkonstrukcióinkat, hogy mindenki megtalálja a számára kedvező ráfordított munkaidő/ár/érték arányt.

A kommunikációban a jelentős költségek a hirdetési csatornákon, reklámozáskor keletkeznek. Itt igazán zsebbe lehet nyúlni.
Pl.: egy GoogleADS hirdetés 3 soros szövege mindenkinek ugyanaz a munka/erőforrás, a megjelenés mennyisége viszont napi 1eFt-tól napi több 100e Ft-ig is terjedhet, ez már a cégméretre van optimalizálva.

Egy nagyvállalat marketingesei jellemzően az új ötletekben tudnak kiégni.
Míg egy kezdő vállalkozásnak nincs gyakorlata, hogyan kezdjen neki a kommunikációjának.

A Skipcom a cél eléréséhez szükséges részek hiányosságra fókuszál!

KAPCSOLATFELVÉTEL

Terheltségi állapottól függően, igyekszünk mielőbb reagálni.
Megbízóink precíz kiszolgálása az elsődleges, ezért a délelőtti időszakot a zavartalan “DEEPWORK” munkavégzésnek szenteljük.
Délutáni időszakban, bármilyen kérdésre, érdeklődésre szívesen állunk rendelkezésedre.

IRODA

ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN
6000 KECSKEMÉT Zsálya utca 53.
6720 SZEGED Arany János utca 1.

E-MAIL

VÁLASZADÁS
24-48 ÓRÁN BELÜL
vevoszolgalat@skipcom.hu 

TELEFON

HÉTFŐTŐL – CSÜTÖRTÖKIG
13:00 – 17:00 ÓRA KÖZÖTT
+36 (70) 55 4444 2