Oldal kiválasztása

 KERESKEDŐK JELLEMZŐ KÉRDÉSEI:

– Mi a versenytársaink piaci ereje velünk szemben?
– Hogyan érnek el jobb eredményeket nálunk?
– Mik azok a bizalmi pontok ami a vásárlót végül döntésre készíteti?
– …

PROBLÉMÁK

Saját vállalkozásunkkal szemben nem tudunk objektív összehasonlítást végezni.
A büszkeségünk miatt a legegyszerűbb megoldásokat nem használjuk. Elmenni egy próbavásárlásra, ajánlatot kérni versenytársainktól vagy követni a kommunikációit stb…
– Ez mind „alattomos” megoldásnak érződik?
– Pedig ez az útja a valós tényeknek. Ki-mit állít, mutat cégéről és utána milyen a gyakorlatban az sok esetben nagyon eltér a valóságtól. A látszatot kezeled tényként?

MEGOLDÁSOK

Először minden szükséges információt megszerzünk, hogy pontos képet lássunk.
A feltételezésekre épített marketing helyett, tényekre alapozott stratégiát készítünk.
Megmutatjuk, hogy versenytársaid milyen megjelenési felületeket, hogyan használnak, de igazából csak az érdeklődők visszajelzése lenne a lényeg, mert az a valós eredményük.
Azért legyen Facebook oldalad, mert másnak is van?
Amúgy ha a posztokat csak a kollégák, barátok lájkolják, akkor mi is az értelme?

SZOLGÁLTATÁSOK

STRATÉGIA TERVEZÉS

– Piaci térkép
Összeállítás azokról a versenytársakról akik felületeiken eredményesen kommunikálnak.
–  Helyzetelemzés
Céged megjelenése, aktuális felületeid értéke. 
– Fejlődési lehetőségek
Célcsoportod és azon belül a fókuszcsoportod meghatározása után összeállítjuk, hogy milyen felületeken lehet eredményes a jelenléted.

– Az elkészített dokumentáció objektíven bemutatja jelenlegi piaci környezeted. Könnyen értelmezhető formában.
– Válaszokat kaphatsz a korábbi sikeretlen reklámköltéseid okára.
– Felületeidet a vevők nyelvére fordítjuk le. Mit szeretnél, hogy értsenek és most mit értenek.
– Átláthatóbb lesz, hogy szélesítésre, szűkítésre vagy minőségjavításra van szükség a hatékonyságod szempontjából.