VERSENYBEN
Mennyi mindenre is kell egyidőben figyelned?
Rengeteg impulzus ér alkalmazottaktól, vevőktől, szállítóktól nap mint nap.
Hogyan maradhat „tiszta” az üzleti gondolkodásod?
Szükséged van egy objektíven felépített irányvonalra.
SKIPcom – IRÁNYTŰ AZ ÜZLETBEN
SIKERKULCSAID
A vállalkozó mindig önmagát moderálja.
Ezért, ha nem naplózza és értékeli ügymenetét, nem veszi észre, hogy tévútra került. Tanultál egy helytelen döntésből, de minek, ha egyébként elkerülhető lenne?
Optimistán vagy objektíven?
Környezted elfogultsága a remények alapja.
Inkább a tényekre fókuszálj!
Ragaszkodsz a megszokáshoz?
A vevői visszajelzések a valóság tükre.
Reakciód az üzleti döntésed cselekedete!
Üzleti pletykákra alapozol?
Az információk szűrése és ellenőrzése.
Csak a fontos adatokkal foglalkozz!
Így megfontoltabban, biztonságosabban építheted céged jövőjét!
HATÉKONYSÁG
A tevékenységek szerint fejlesztjük megoldási szettjeinket hosszú évek tapasztalatával.
A kereskedők, induló és működő gyártók-szolgáltatók egymástól eltérő vállalkozások, de adott időben, adott körülményekkel, szinte ugyanazon problémákkal szembesülnek.
Termékeink a gyakorlatban már bevált szettekből indulnak és igény szerint variálhatóak.
Statisztikázunk, tanulunk és fejlesztünk folyamatosan, hogy lépést tartsunk a változó piaci igényekkel. Ez a tapasztalat tart naprakészen.
IDŐ
Termékeink alapja az időkorlát.
Az együttműködésnek van eleje és vége.
1 – 3 – 6 és 12 hónapos időkeretekben.
PÉNZ
Mindenki saját céljához igazítja költését.
A stratéga alapú tervezés a költségeket előre pontosan és stabilan meghatározza.
EREDMÉNY
Az elvárások teljesüléséhez kellő eszközök az alap csomag részei. Minél szélesebb az eszköztár, annál biztosabb a teljesítmény.
MEGOLDÁSOK
Szerintünk minden cég teljesen egyedi. ezért mindenkinek sajátos igényeit kell kiszolgálni.
Erőforrás, érettség és piaci helyzet alapján kiválasztottunk 3 olyan üzleti szituációt amiben a lehető leghatékonyabb támogatást kívánjuk nyújtani.
TÁMOGATÁS KERESKEDŐKNEK
Az online tér önnyű átláthatóságot ad a vevőnek a „keresgélés” folyamatában.
Ha az érdeklődés pillanatában nem vagy meggyőzőbb versenytársaidnál, sajnos elvesztetted a vásárlót.
INDULÁSHOZ GYÁRTÓKNAK-SZOLGÁLTATÓKNAK
Jellemző, hogy szűkös erőforrásokkal kell gazdálkodni. Az anyagi, tapasztalati és kapcsolati tőke szinte minimálisan áll csak rendelkezésre a határozott induláshoz.
MŰKÖDÉSHEZ GYÁRTÓKNAK-SZOLGÁLTATÓKNAK
Jellemző, hogy az üzleti múltból görgetett széles kínálat nem az igények szerint van rendezve. Az eredményt rontja a bőség zavara, nehézkessé teszi a vásárlói döntést.