Oldal kiválasztása

ÉRTÉKESÍTÉS IGÉNY SZERINT – kezdés kicsiben  – FOLYTATÁS NAGYBAN

Adatbankunk használatával az alapoktól indulva fejlesztheted értékesítésed.

ITT VAGYUNK - Ha elindulnál, de bizonytalan vagy...

ITT VAGYUNK - Ha kifogytál az ötletekből és újítanál...

Rendszerünk információit a gyakorlati tapasztalatok, mérések alapján folyamatosan frissítjük.
Kínálatunk SKIPcom márkajelzett részei saját marketing ötleteink publikációja.
A tartalom bővített változatában egyéb ügynökségek munkája objektív szakmai elemzéssel van bemutatva.
A skipcom.hu-ról származó inspirációd-fejlődésed sikere a Tied – viszont arra kérünk, hogy kommentáld az eredményeket.
Szakmailag elemezzük, közösségileg értékeljük a trendi marketing-APP-ok gyakorlati hasznát.
Adatbankunk az aktuális piaci körülményekre “bevetett” üzleti technikák gyűjteménye.

A visszajelzésed csak – PARTNER kategóriában – zárt szakmai közösségben olvasható és ez az első lépés tagfelvételhez.

Igaz nem szokás a vállalati közegben, de alapítónk ragaszkodott az alábbi monológ közzétételéhez. Egy inspirációs előzmény története:

Szól a Sláger rádió – Édesanyám kezében a vasárnapi ebédnél megáll a leveses kanál – Ugye ezt nem te csináltad?

Annó a Sláger rádió idejében a multis korszakomban – egy telekommunikációs Nyrt. – tőzsdén jegyzett cég kampányára nyomtam egy ittazidő-mostvagysoha reklámot. Először az életemben felvállaltam azt ami a pillanatnyi kreatív sugallatom volt.
Egyrészt bátor volt Csőre Gábortól, hogy bevállalta, mert kizárólag őt akartam hangnak a SoutshPark – Cartmenje miatt.
Csak Ő volt a fejemben és kifejezetten kértem, hogy utánozza, másrészt a rádió a szövegemet olvasva minden felelősséget rám hárított, de legalább le merte adni adásban 😀 óriási.
– ez ma kb. lehetetlen. (talán külön rendelet lett ez után, hogy ilyet többet nem…)

Vasárnap délben került adásba és semmilyen igazgatósági tag jóváhagyását nem kértem, mert tudtam, hogy úgysem hagynák.
Következő hétre szabit vettem ki és tudtam, hogy ki leszek rúgva, de a kreativitásnak “törni” kell – a hatás mindenek felett!
Annyi jó ötlet nem kap ma sem utat – én ezért akartam ennek a portálnak a létrejöttét. A kampány itt meghallgatható.
Marketingesként inspiráljon és vezetőként bátorítson az innovatív megoldásokra!

Hétfőn a társaság fő részvényese személyesen hívott fel és “feltételesen” kirúgott, egy BRAND lejáratási perrel együtt.
De, mivel igazi üzletemberként hozzátéve – a marketing “feje” én voltam a cégnél – ha jönnek számok erről még beszélünk…
Nyári szezon kezdetén ami a termék eladás legalja – a karácsonyi forgalom dupláját hoztam. Gyalázva minden konkurenst.
Ez a kreativitás ereje…

Fenyvesi Csaba - ALAPÍTÓ TAG

vezér ig., Skipcom Zrt.

ISMERKEDÉS

ANIMATOR programunk az érdeklődés szerint dolgozza fel a témákat. Kommentek alapján.
A prezentáció összefoglaló verziója díjmentes.
A gyakorlatban is kipróbált és a hatékonyság eredményeivel bővített anyag, kitöltési segédletekkel kiegészítetve közösségi (social licence) értéken elérhető.

HITELESSÉG

INNOVATOR programunk megjelenésedet a célközönségeddel azonos szintre emeli.
Olcsó vagy és gazdaságos legyél – “T_ESCO” megjelenésű.
Profi vagy és különleges – legyél “G_UCCI” megjelenésű.
A valóság +10% a fejlődésedért ami hiteles.

KÉPVISELET

PROMOTER programunk a fejlődési irányod megalapozója. Piacra vezetés előtt teszteld a terméket – a vevői igényt, akár külföldön is. Kampányrendszerünk pontos képet ad az érdeklődési statisztikával, hogy van-e valós vásárlói igény. Amazon, Ebay, Jofogas, Vatera, Google ADS… kiábrándít vagy megerősít.

ANIMATOR

ÖNFEJLESZTÉS – ÖNMEGVALÓSÍTÁS 

– érdeklődési téma szerinti fejlesztés (Blog alap)

– a téma épülése interaktív – a kommentek alapján

– ha a podcast sok destruktív kommentet kap nem baj, moderáljuk a többi olvasó hangulati befolyásolása miatt, de bátran nyomjátok, mert az is visszajelzés.
Az igazság fáj és ez ennek a szakmának fontos része. 

– a gyakorlati csomag letöltési értéke eltérő az előadás és kitöltési segédanyagok kidolgozásának függvényében  

INNOVATOR

FRISSÍTÉS – KIEGÉSZÍTÉS

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

PROMOTER

ÉRTÉKESÍTÉSI – FEJLESZTÉSI IRÁNYTŰ

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

A KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS A TECHNOLÓGIAI ERŐ

ÖTLETFEJLESZTÉS

 

Egy fecske is csinálhat nyarat.

Az ötleted pozitívan hatna a társadalmi szintű problémákra?

Megoldást kínálsz a morális egyenlőtlenségek javítására?

Általad környezetünk tisztább, energiatakarékosabb lehetne?

EGYÜTT DOLGOZZUK KI A RÉSZLETEKET

ÜZLETI MODELL

 

Üzleti potenciál nélkül, minden “világmegváltó” ötlet meghal.

Az érdeknek minden érintett fél irányából nézve érvényesülnie kell.

Win-Win szituációt kell teremteni.

Az utófinanszírozásra épített modellek idővel megsemmisülnek.

ÖNFENNTARTÓ ÜZLETI STRATÉGIÁT KÉSZÍTÜNK

TŐKEBEFEKTETÉS

 

Minden erőforrás tőkebefektetés.

Ez lehet anyagi, tapasztalati és kapcsolati tőke is. 

A befektető saját értékét jellemzően szívesen adja nemes célokra. Amik megvalósítható stratégiával és mérőszámokkal is követhetőek.

MENTOR PROGRAMUNKKAL ELNYERJÜK A BIZALMAT

SZOLGÁLTATÁSI PORTFÓLIÓNK SZAKMAI ELŐZMÉNYE

Kockázati tőkebefektetői tapasztalatunk 12+milliárd HUF céltársaságokba fektetett tőke végeredményéből, közvetlenül az alap működésében való személyes részvételünkből származik.

Támogatott hitelből vagy pályázattal induló vállalkozásokat sok esetben segítettünk az indulásban.

A kifejezetten a kereskedelemre épített – dropshipping technikát alkalmazó cégekkel is van tapasztalatunk.

A LEGSIKERESEBB ÜZLETEK A KÖZÖSSÉGRE ÉPÜLTEK

ANIMATOR

INNOVATOR

PROMOTER

A LEGSIKERESEBB ÜZLETEK A KÖZÖSSÉGRE ÉPÜLTEK

KERESŐ/TALÁLAT

Az általános információkat bizonyosan ismered.

Vannak egyéb ötleteink.

KÖZÖSSÉGI MÉDIA

A közösségi média az általad megosztott tartalomra gyűjt követőtábort.
Innentől rád bízzuk milyen szellemi szintű követkőket szeretnél gyűjeni.

ÉRDEKLŐDŐI LISTA

A címlista építése azokról a személyekről akik felé céged értékét képviseled.
A legfontosabb eleme a marketing rendszernek. 

 

INNOVÁCIÓS ÁGAZATAINK

TERMÉKFEJLESZTÉS

Az az ötletgazda aki valamilyen környezetbarát fejlesztéssel próbál jelentős méretű közösséget érintő problémát megoldani.

SZOLGÁLTATÁSI ÚJÍTÁS

Az az ötletgazda aki valamilyen morális jellegű társadalmi problémát szeretne közösségépítő fejlesztéssel megoldani.

LEHETŐSÉGEK KERESKEDELMI PARTNEREKNEK

Új fejlesztésű termékek és szolgáltatások fejlesztését, megvalósítását támogatjuk a piacra kerülésig.
Kereskedői együttműködő, képviselő partnerekkel szívesen építünk kapcsolatot, amihez akár kizárólagos termékkínálatot és megállapodásokat biztosítunk.
Új termék piacra vezetése estén az eladást segítő marketing anyagok támogatásával is kiegészítjük a hatékonyabb értékesítést.

A KÖZÖSSÉGI AKARAT EREJE

A legmagasabb szintű fejlődéseknél a társadalmi igény felismerése volt az ötlet és az emberek mennyisége és motivációja a hajtóerő.
Esetenként törvényi beavatkozásra is szükség volt, hogy a közösség valódi igénye ne “bortítsa” fel egy ország gazdaságát.

AMÚGY IS UTAZNÁL – MI LENNE HA CSERÉLNÉL VALAKIVEL?

Akár csak pár napra, pár hétre, cserélj valakivel aki világ másik végén él…
Ő költözik hozzád, te költözöl hozzá. Így indult mint cél. Azóta a rövidtávú szállásközvetítések “mekkája” lett…

ÁRAMMAL MŰKÖDŐ AUTÓK – BENZINKÚT HELYETT KONNEKTOROK?

Bő 10 éve a világ legnagyobb őrültségének tartották. Miért is alakult midennel ellentétesen amit híreszteltek róla? Határozottan állították, hogy ez sosem fog mevalósulni?
A közösségi erő mindent képes felülírni. A Tesla is példája, hogy a társadalmi igényt irányítói szinten késleltetehetik, de a változás, ha az közzösségi érdek, akkor bekövetkezik.

AMÚGY IS UTAZOL VALAHOVA – JÖHETNE VELED UGYANODA MÁS IS?

Az eredeti ötlet az úgymond “stoppolást” kívánta kiváltani. Vagy a rendszeres autós mozgás például a munkábajárást az egyedül közlekedők helyett, hatékonyabbá tenni, hogy ha többen is közel hasnoló helyről hasonló helyre mennek, akkor menjenek egy autóval.
Mára a taxizás szintjére fejlődött és bizonyos országokban tiltott a használata…

INDULJ EL AZ UTADON

Ők mind hozzád hasonló, egyszerű ötletgazdák voltak az elején. Fogalmuk sem volt mi lesz belőle.
Bármilyen “vad” elképzelésed van – kezdj neki most.

MŰKÖDÉSÜNK LÉPÉSEI

1. LÉPÉS – JELENTKEZÉS

TERMÉKFEJLESZTÉSI VAGY SZOLGÁLTATÁS ÚJÍTÓ irány kiválasztásÁVAL és alap elérhetőségi adataid megadásával várjuk jelentkezésed a kapcsolat felvételi modulban.

2. LÉPÉS – TITOKTARTÁSI MEGÁLLAPODÁS

Kölcsönösen védjük az egymás felé kiadott információkat.
Cégünk által kiadott ábrák, űrlapok  fejlesztést segítő adminisztrációs anyagok, hosszú évek tapasztalata alapján készültek és folyamatosan fejlesztés alatta állnak. További 3. személyekkel való egyeztetésre a titoktartásban feltűntetett kapcsolatokkal természetesen van lehetőség.
Viszont vállalva cégünk részéről feléd, hogy semmilyen információ nem kerülhet ki belsős az ügyet kezelő kollégákon kívül.

3. LÉPÉS – PROJEKT VÁZLAT

TERMÉK és SZOLGÁLTATÁS estén eltérő a helyzethez illő alapozó információk összeállításával kezdünk.
Jellemzően önállóan kitöltendő adminisztrációs anyagot és kitöltési segédletet küldünk amivel felmérhető az ötlet érettségi fázisa.
Hibázni nem lehet, maximum bizonyos kérdésekre nem sikerül válaszolni. A cél az, hogy elkezdjük kialakítani az üzleti személetet.
Ez még az ÖTLETFEJLESZTÉS fázisának alapozó része.

4. LÉPÉS – PROJEKT KIDOLGOZÁS

TERMÉK és SZOLGÁLTATÁS estén eltérően.
Belemegyünk a részletekbe. Pontosítjuk az elérendő célt, milyen célcsoportoktól milyen befogadó képességet várunk. Mik az érvek amik az újítás mellett szólnak, mi a legfontosabb fogyasztóra ható üzenete stb… 
Kezdünk számokat összeállítani a lehetséges piac mértéről, vásárlói erejéről stb… Egy üzleti terv alap adatait kell elkészíteni ami eldönti, hogy érdemes tovább haladni az eredetileg elképzelt irányban, vagy az esetleges versenytársak miatt már ebben a szakaszban kénytelenek vagyunk újragondolni bizonyos fejlesztési részeket. 

5. LÉPÉS – AZ ÜZLETI MODELL

Az üzleti modell célja meghatározni az értékesítés a piaci igények teljesülésének ok-okozati összefüggését. A legfontosabb és legkockázatosabb eleme egy üzletnek.
Ennél a pontnál külön megállapodást kötünk egymással ami sikerdíj alapon kölcsönösen elfogadható értékben biztosítja mindkét felet arról, hogy a kitalált üzleti modell mint az bevétel kulcsa, sikere estén, ki, hogyan részesedik az eredményből. Cégünk többféle opció ehetőségének felkínálásával szorosabbá teszi az együttműködés feltételeit. Itt olyan know-how, szellemi tulajdonú vagy akár szabadalmi technikák is átadásra kerülhetnek amik egy magasabb szintre kell emeljék a bizalmi viszont.

6. LÉPÉS – ÜZLETI STRATÉGIA

Ez az üzleti terv végső teljes dokumentációja ami tartalmazza az összes információt ami egy befektetői bemutatáshoz szükséges.
Önmagában is megvalósítható utakkal is kiegészítve az önálló, gazdaságosabb piactesztelési módszerekkel. Várható eredmények becslésével. Komplett dokumentáció amivel azonnal lehet pályázni, hitelt intézni vagy tőkebefektető felé prezentálni.

7. LÉPÉS – TŐKEBEFEKTETÉS – ERŐFORRÁS SZERZÉS

Miután papíron minden ki van dolgozva a lehetőségekhez képest kapcsolataink segítségével lehetőséget biztosítunk az üzleti megmérettetésre. Több kockázati tőkebefektetővel, magánbefektetővel is kapcsolatban állunk annak függvényében, hogy mi a kínált termék vagy szolgáltatás. Ennek a prezentációnak van egy megszokott formátuma egy rövid-tömör prezentáció mely kb 15-20 perces lehet átlagban. Segítünk a felkészülésben és a segédanyagok összeállításában. A befektetői döntés már nem rajtunk múlik, viszont utólagos véleményezés mindig segít a fejleszteni való részek újragondolásán.

8. LÉPÉS – PIACRA VEZETÉS ÉS MENTORÁLÁS

Sikeres erőforrások hiányának kielégítése után, cégalapítás és elkezdődik a valós munka. Cégünk valamilyen egyeztetett tulajdonrész értékében részese lesz vállalkozásodnak. Ezzel is biztosítjuk, hogy folyamatosan támogatjuk, egyengetjük a kezdeti utat. Később az elért siker értékén a tulajdonrészünk kivásárolhatóvá válik, sikertelenség esetén pedig mi is elveszítettük az addig belettet energiánkat.

Ezért is van szigorúbb kezdeti elemezés, hogy minimalizáljuk a veszteséges projektekben való részvételt.

A mentorálás része a befektetések estén a különféle adminisztrációs jelentések, könyvelési kimutatások folyamatos készítése, mely jelentős adminisztrációs terhet jelent egyénként a könyvelő szokásos munkája mellett.