+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

először még beavatunk pár dologba

A JELENBEN VAGY?

Tudnod kell róla, hogy az online üzlet egy folyamat, amibe bekapcsolódsz.
Hasonulsz, majd lépsz egy másik változatra és zárod a korábbi szálakat.
Így működik – ennyire egyszerű, ha betartod ezt az elvet.

Nézzük hol tartasz most!

Tegyük fel, hogy vállalkozásod weboldalát elkészítetted.
Social-media (Facebook, Youtube, Instagram, Linked-in…) felületed megcsináltad.
Találtál egy megfelelő vállalkozást, aki elkészített mindent amit kértél.
Minden rendben, jöhetnek a vevők.

És jöttek?

Tudtad, hogy bármilyen online felületet hoztál létre az egy véget nem érő munkafolyamat?
Hogy ezt nem mondták?
Nos igen, mivel ha a digitális termékeket a materiálishoz hasonlóan szeretnéd megvenni
egy munkáért egy pénzt fizetni, nem is fogják mondani.

Így keletkeznek az elavult, hiteltelen információk tömkelegei rólad. (digitális lábnyom)
Lehetséges vevőidet a keresőben talált “hamis” adatok miatt is folyamatosan elveszíted.
(Kerestél a Google-ban már saját magadra, alkalmazottaidra, referencia partnereidre?)

Az online tér hatékonysága a dinamikus – folyamatosan változó működésben rejlik.

Pontosan olyan mint az üzleted.
Valójában sosem fog elkészülni és állandóan gondozni kell minden nyitott szálát.

Hogy teljesen közérthetőek legyünk – egyszerű kérdést teszek fel:
Szobanövényed van? (Mármint élő)

A KIJÓZANÍTÓ TÉNYEK:
Az online világban egyszerű szabályok vannak amit kevesen fogadnak el,
vagy nem is tudnak róla.

1.
Itt nem te irányítasz, mindig a helyzeted irányít téged
amire csak reakcióid lehetnek.
(kezdjük onnan, hogy a Google és Facebook működésébe semmi beleszólásod nincs,
ha változás van, reagálsz, ha nem reagálsz kisestél az élmezőnyből és pont)

2.
Nincs olyan, hogy kész, csak megindítottál egy új kommunikációs csatornát,
ahova tettél egy valameddig elérhető információt.
(sok esetben még ha törölted is, elérhető marad az információ, bizonyos oldalak “tükrözik” és eltárolják és ez tarthat a végtelenségig, ha nem avatkozol közbe)

3.
Nincs időd foglalkozni vele, nincs pénzed, hogy a folyamatért megfizess valakit, akkor NE CSINÁLD. Annyi szálad legyen amit felelőséggel tudsz gondozni.
(legyen egy szép szobanövényed, nem kell a kert, itt a kereső rendszerek minimális  gondozással is tökéletesen hozzák az igényes tartalmak népszerűségét)

4.
Aktualitás = bizalom + Megjelenés = profit 
(…)

Mint ahogy eddig is olvastad, mi nem kertelünk és nem félünk konfrontálódni, ha a tapasztalat alapú állításaink idővel szélesebb megközelítést igényelnek, változtatjuk azokat. Az Altavizsla óta vagyunk a szakmában még a Google létezése előtt.
Ez idő alatt rengeteg pénzt (100Mill feletti összeget) égettünk el saját kárunkra ahhoz, hogy neked már ne kelljen – persze mindezt meg is kerestük hozzá.
Ez volt a mi tudástőkénk ára.
A legtöbbet azért fizettük, mert volt egy időszak amikor azt hittük, mi már mindent tudunk és mindent uralunk az online térben.

Bárkinél vannak kiugró “villanások”, amivel lehet lépcsőket lépni, de egy hatékony online üzlet a folyamatok összességét jelenti, az pedig kizárólag a tapasztalat ok-okozat összefüggésével együtt kezelhető, mint egy dinamikus -állandóan változó rendszer.

Különben csak vaktában lövöldözünk, aztán ha bejött örülünk, ha nem, te fizetsz?
Hol van felelősség egy jónak mutatkozó ötlet utáni bukásban?
Ugye?

Te eddig mennyit költöttél ezen tudások megszerzésére, az elkészíttet felületeidre,
mennyi időd ment rá és mindennek mi a mai eredménye?

Vállalkozásunkat mindezek szellemében építjük.
Megoldásaink egyértelműek, mert az érem mindkét oldalát mutatjuk minden esetben.
Profitorientáltan gondolkozunk – ezért kifejezetten értékesítési platformokkal foglalkozunk, minket kizárólag az eredmény motivál.

Célszámokat állítunk fel, amihez időszakokat rendelünk és a teljesüléshez illő marketinget.

 

A teljes tartalom a való, jelen élet szerint keletkezik, amit partnereink “élménye” -eredménye alapján objektíven dokumentálunk, esetenként csak az azonosítható nevek megváltoztatásával kampányaink beszámolói is megtekinthetőek.

Esetek egy részében maga a termék vagy a vállalkozás digitális fejlettsége is fejlesztést kíván. Ezt sem hagyjuk szó nélkül. Addig kampányt sem indítunk míg alapjaiban gondok vannak. Ismétlem, az eredmények motiválnak, ha becslésünk szerint sikertelenség várható, mi neki sem kezdünk népszerűsítésnek, mert nincs értelme. Ez nem az a cég.

Hatékonyságod érdekében légy őszinte AKCIÓ ember – itt arra van őszinte reAKCIÓ
amiből épülhetsz.

Ne félj az objektív értékeléstől, légy büszke arra amiért már megküzdöttél,
védd valósággal az álláspontjaid és merj változni, ha szükséges.