Oldal kiválasztása

EGY VÁRATLAN helyzetben

a DÖNTÉSED belülről jön és ösztönös
szerinted mennyire vagy TUDATOS / ÉRZELMI?

A TIPIKUSAN RÁD JELLEMZŐ REAKCIÓK – A JELLEMEDBŐL ADÓDNAK
Lehetsz elfogadó, konfliktuskerülő, elutasító, mérlegelő, halogató stb… 

ISMERED MAGAD ÖSZTÖNEIT?

MIKOR – MIRE – MIT REAGÁLSZ?

ÜZLETI FEJLŐDÉSI IGÉNYEID VANNAK?

AKKOR AZ ADATGYŰJTÉS A LÉNYEG

Vagy „vakon” megérzés alapján árasztanád el a piacot?

A TECHNOLÓGIA MÁR STATISZTIKAILAG TUDJA, CSOPORTOSÍTJA AZ IGÉNYEKET ÉS RÉSZBEN HOZZÁFÉRHETŐ
EZÉRT ELŐRE ÚGY ÉPÍTJÜK FEL A SAKKTÁBLÁT, HOGY MINDENKI AZT HISZI Ő LÉPETT…
AZ ELÉGEDETTSÉG AMIT A VÁSÁRLÁS PILLANATA AD, ANNAK EUFORIKSUNAK KELL LENNIE ÉS NAPOKIG KITARTANI!
A CÉLUNK – AZ ALKOTÁS – SOKSZÍNŰ „LÁTÁSMÓDOK” ÖSSZEHANGOLVA
(színek, harmónia, logika, matematika, pszichológia, szociológia, statisztika, közgazdaság egyben)  

Hogyan dolgoznak a profik?
(Részletesebben elérhető infók YOUTUBE csatornánkon ahol azt találtuk optimálisnak,
hogy érthetőségi szintenként bontjuk az magyarázatot – kezdő/haladó)

Mondjuk én profi eladó vagyok, ezért már azt is megválogatom mivel kereskedek.
Tévedés, hogy a jó marketing mindent elad. NEM.
(Egyszeri vásárlással amúgy igen, de mi ilyen megbízást nem vállalunk.)

Mikor kampányt tervezek a fejemben a termék és a célcsoport között kialakítok egy hangulatot.
A terméket és az igényeidet filmszerű képsorozatban görgetve ér egy hatás. Amit szeretnénk, hogy érezz.
Ez a munkánk.

EZ A MARKETING PSZICHOLÓGIA

KÉPVISELET – TELJES KÖRŰEN

TÉT A "LÉTBEN"

Az online tér – mint piaci környezet – ugyanaz mindenki számára, mivel egy digitális eszköz felületén kell késztetnünk az érdeklődőt cselekvésre.

Ha az applikációkat, mint kereső felület (google), közösségcsoportosító felületek (face., insta., stb…) versenypályáknak tekintjük akkor a pályák is alapjában szintén egyforma szolgáltatási kínálatúak mindenki számárára.
Tehát a vizualitási lehetőségek is adnak egyfajta keretet.

Az információ átadás is általánosítható két variációra:
– 1. Közvetlenül bemutatkozunk – kiemeljük pozitívumainkat….
– 2. Közvetve, valaki más által, közösségek felületein jelenítenek meg megoldásként, vagy érdekességként hivatkozva.

EGYÜTT DOLGOZUNK

A vállalásunk feléd

Érzelmi központú speciális technikával építjük az információt rétegről-rétegre, olyan termékre amire egyébként is valós igény van és a Te megoldásod igazoltan alkalmas rá.
Extra érdeklődés a hirdetési költségkeret terhe.

Felelősségünk, hogy lásd a valóságot.
A marketingpszichológia rendszerünk alapja.
Versenytársaidhoz képest jóval szervezettebb, Logikusan épített érzelem központú kampányokat készítünk, de az eredményt a piac dönti majd el.

Profi kreatív ötleteket adunk számodra és a hirdetési költéskeretet is segítünk optimalizálni a célcsoportodhoz illő versenypályán.

Érdeklődő befolyásolására van lehetőség, de kényszeríteni senkit nem tudunk.
Bármi lesz az eredmény, a végén pontos riportot adunk ami segít a fejlődésben.