+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Reklámstratégia tervezés

Marketing eszközként tekintve » stratégia tervező rendszer
Pontosan megtervezzük milyen eszközöket, elemeket használunk majd a reklámozás során.
Azt is pontosan megtervezzük, melyik felületen mikor és milyen gyakorisággal fogunk majd reklámozni.

JELLEMZŐK

=

Cél

Előre megtervezzük a pontos reklám stratégiát, melyet a kampány során követni fogunk.

=

Felületek

Kiválasztjuk a vállalat céljainak megfelelő platformokat, melyeken hirdetni fogunk.

=

Gyakoriság

Meghatározzuk melyik felületen mikor, milyen gyakorisággal teszünk közzé fizetett hirdetést.

=

Célcsoport

B2B és B2C célcsoport esetében is fontos előre tervezni az online reklámozási tevékenységet.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– különböző platformok ismerete

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Jól megtervezett reklám stratégia
  • Több potenciális érdeklődő elérése

Többet akarok megtudni