+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Piackutatás – versenytárs akciói – RPA

Marketing eszközként tekintve » piaci helyzetfelmérő eszköz
Részletes piackutatás készítés a vállalkozás lehetséges versenytársainak akciós lehetőségeiről, promócióról.
Az elkészült piackutatási dokumentum tartalmaz szöveges anyagokat, képernyő képekkel szemléltetve, illetve a konkrét linkeket, melyeken elérhető a versenytárs weboldala. Későbbi üzleti döntésekben, az akciók megtervezésében segítséget nyújthat ez az elemzés.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

B2C és B2B értékesítés esetén is elvégezhető az elemzés a versenytársak akciós lehetőségeiről.

=

Piackutatás célja

Konkrét képet kaphatunk a piacon lévő verseny helyzetről, a versenytársak által futtatott akciókról.

=

Elérhetőség

Csatolt linkek segítségével akár jobban áttanulmányozható a konkurencia.

=

Következtetés

Az elemzés megtekintése után fontos üzleti döntéseket hozhatunk, újdonságot, egyedit alkothatunk a piacon lévő versenytársakhoz képest.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő

TUDÁS

– piackutatási gyakorlat

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Ötletek, ihletek
  • Rálátás a versenytársakra
  • Átfogó kép a piaci helyzetről

ELÉRHETŐ HATÁS

  • A piackutatás során nyert eredmények könnyen visszafordíthatóak
  • Fontos üzleti döntések hozhatók
  • Összehasonlíthatóság a versenytársak akciói és a mi akciós elképzeléseink között
  • Jól átgondolt saját akció

Többet akarok megtudni