+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Instagram fotó hirdetés

Marketing eszközként tekintve » népszerűsítő eszköz
Az Instagram hasonlóan a Facebookhoz egy közösségépítő felület. Képek és videók megosztására alkalmas, lehetőséget nyújt fizetett hirdetés létrehozására is.
A kampány beállítása során pontosan szűrhetünk, beállíthatjuk a potenciális célcsoport korát, nemét, de akár érdeklődési területét is.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

Elsősorban B2C kommunikáció esetében ideális.

=

Sokféleség

Beállítható képes hirdetés a hírfolyamban is, de akár Instagram Storieként is tölthetünk fel hirdetést.

=

Promóció

Új termék, szolgáltatás, márkák népszerűsíthetőek a fizetett hirdetések segítségével.

=

Célzás

Pontosan szűrhetünk az elérni kívánt célcsoport tagjaira, szűrhetünk korra, nemre, érdeklődési körre, földrajzi helyzetre.

=

Korosztály

Ha a célcsoportunkat a Z generációs fiatalok, esetleg az X és Y generációs felnőttek alkotják, ez a megfelelő felület.

=

Statisztika

A hirdetés hatékonysága nyomon követhető és további eredmények érdekében vissza is vezethető.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Hirdetés elérés
  • Like
  • Komment
  • Megosztás
  • Követő

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Új potenciális érdeklődők
  • Weboldal elérés

Többet akarok megtudni