+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

LinkedIn poszt hirdetés

Marketing eszközként tekintve » népszerűsítő eszköz
A LinkedIn egyfajta üzleti platform, kapcsolatépítésre, üzleti partnerek keresésére kiváló megoldás. Korábban álláskeresésre és toborzásra alkalmazták a felületet elsősorban.
Fizetett hirdetés létrehozására a LinkedIn többféle lehetőséget kínál, készíthetünk egyszerű fizetett hirdetést, szponzorált tartalmat, de direkt marketing e-maileket is küldhetünk a segítségével konkrét célcsoport meghatározással.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

A LinkedIn B2B kommunikációra ideális, vagyis ha célcsoportunkat vállalkozások alkotják.

=

Hirdetés

Szakszerűen megfogalmazzuk a hirdetés szöveg anyagát és elkészítjük a szükséges képet a hirdetéshez.

=

Közönség

A LinkedIn felületén egy megfelelően beállított célközönségnek hirdetünk.

=

Szűrés

Szakmai beállítottságnak megfelelően tudunk hirdetni, de szűkíthetünk demográfiai adatokra, végzettségre, kompetenciára, cégre, vagy akár cégméretre is .

=

Célzás

Ezután beállítjuk a hirdetés konkrét célzását.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztéss

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  •  Hirdetés elérés

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Kapcsolatok építése
  • Érdeklődők szerzése
  • Szélesebb körű megjelenés

Többet akarok megtudni