+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Ügyfélszolgálat e-mailen

Marketing eszközként tekintve » kapcsolatépítő rendszer
Folyamatos elérhetőség biztosítása a vállalkozás Ügyfelei számára e-mailen keresztül. Vevőszolgálatunk hétköznapokon 8-tól 16 óráig áll készséggel az érdeklődések fogadására.

JELLEMZŐK

=

Elérhetőség

Munkanapokon, munkaidőben 8 és 16 óra között fogadjuk az esetleges e-mailes ügyfélszolgálati megkereséseket.

=

Érdeklődések fogadása

Termékeddel, szolgáltatásoddal és a megrendeléssel kapcsolatban készséggel várjuk potenciális Ügyfeleid érdeklődéseit.

=

E-mail kezelés

Ki és bejövő e-mailek kezelése jól szervezett technikai háttérrel.

=

Panaszkezelés

Esetleges ügyfeles igények vagy panaszok szakszerű kezelése.

=

Rögzítés

Az e-mailek pontos rögzítése, riportálása és továbbítása.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– táblázatkezelő
– levelező program

TUDÁS

– kommunikációs készség
– ügyfélközpontú szemléletmód
– empatikus hozzáállás
– problémamegoldó képesség

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Kezelt vevőszolgálati megkeresések e-mailben

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Időt és energiát spórolhatsz meg, melyet az értékesítésre használhatsz
  • Az esetleges kérdések, panaszok intézését szakavatott vevőszolgálat végzi
  • Ügyfeles visszajelzések, igények a szolgáltatásra, esetleg fejlesztési tippek

Többet akarok megtudni