+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Ügyfélszolgálat telefonon

Marketing eszközként tekintve » kapcsolattartó rendszer
Folyamatos elérhetőség biztosítása a vállalkozás Ügyfelei számára, telefonon keresztül. Vevőszolgálatunk hétköznapokon 8-tól 16 óráig áll készséggel az érdeklődések fogadására.

JELLEMZŐK

=

Elérhetőség

Munkanapokon, munkaidőben 8 és 16 óra között fogadjuk az esetleges telefonos ügyfélszolgálati megkereséseket.

=

Érdeklődés fogadás

Termékeddel, szolgáltatásoddal és a megrendeléssel kapcsolatban készséggel várjuk potenciális Ügyfeleid érdeklődéseit.

=

Híváskezelés

Ki és bejövő hívások kezelése jól szervezett technikai háttérrel.

=

Panaszkezelés

Esetleges ügyfeles igények vagy panaszok szakszerű kezelése.

=

Rögzítés

A hívások pontos rögzítése, riportálása és továbbítása.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– telefonkészülék

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– táblázatkezelő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– ügyfélközpontú szemléletmód
– empatikus hozzáállás
– problémamegoldó képesség

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Kezelt vevőszolgálati megkeresések telefonon

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Időt és energiát spórolhatsz meg, melyet az értékesítésre használhatsz
  • Az esetleges kérdések, panaszok intézését szakavatott vevőszolgálat végzi
  • Ügyfeles visszajelzések, igények a szolgáltatásra, esetleg fejlesztési tippek

Többet akarok megtudni