+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Kommunikációs stratégia tervezés

Marketing eszközként tekintve » kommunikáció tervező rendszer
Kommunikációs stratégia előre megtervezése majd elrendezés naptár formátumban az adott célcsoportra igazítva.
A kommunikációs tartalom gyakoriságát és tartalmát is meghatározzuk, kiválasztjuk a megfelelő csatornákat, megfogalmazzuk a célokat és az üzenetet, amit kommunikálni szeretnénk. Későbbiekben ezek alapján jelenítjük meg a kommunikációs elemeket.

JELLEMZŐK

=

Cél

Kommunikáció stratégiájának előre megtervezése naptár segítségével.

=

Tartalmi elemek

Meghatározzuk a kommunikáció pontos célját és üzenetét továbbá, hogy kinek is kommunikálunk.

=

Csatornák

Kiválasztásra kerülnek a vállalkozás céljainak leginkább megfelelő csatornák, melyeket használni fogunk a kommunikációnk során.

=

Tartalom

A tartalom gyakoriságának és tartalmának előre meghatározása is fontos feladat.

=

Célcsoport

A tervezett célcsoport életkori sajátosságai, szokásai befolyásolhatják a kommunikációs stratégiát.

=

Hirdetés

A Facebook felületén lehetőség van fizetett hirdetés indítására, többféle célkitűzés szerint, növelje így a lehetséges célcsoportot.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– stratégia tervező program

TUDÁS

– kreatív ötletek
– platformok lehetőségeinek ismerete

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Profi kommunikáció

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Visszajelzések, elemzések alapján javíthatunk a kommunikációs stratégián
  • Sikeres kommunikációs kampányok

Többet akarok megtudni