+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Piackutatás – versenytárs kommunikációja

Marketing eszközként tekintve » piackutató rendszer
Részletes piackutatás készítés a vállalkozás lehetséges versenytársainak kommunikációjáról. Az elkészült piackutatási dokumentum tartalmaz szöveges anyagokat, képernyő képekkel szemléltetve, illetve a konkrét linkeket, melyeken elérhető a kommunikációs tartalom. Későbbi üzleti döntésekben és kommunikációs stratégia tervezésben támpont, segítség lehet.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

B2C és B2B értékesítés esetén is érdemes lehet kutatást végezni a potenciális versenytársak kommunikációját illetően.

=

Piackutatás célja

Átfogó képet kaphatunk a versenytársak kommunikációs szokásairól, a kommunikáció gyakoriságáról, mennyiségéről, minőségéről.

=

Elérhetőség

Csatolt linkek segítségével akár jobban áttanulmányozható a konkurencia.

=

Következtetés

A versenytárs kommunikációjának megtekintése és elemzése után, fontos üzleti döntések hozhatók, mely segít előre lendíteni vállalkozását.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– képernyőkép készítő program

TUDÁS

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Ötletek, ihletek
  • Rálátás versenytársakra
  • Átfogó kép

ELÉRHETŐ HATÁS

  • A piackutatás során nyert eredmények könnyen visszafordíthatóak
  • Fontos üzleti döntések hozhatók
  • Összehasonlíthatóság a versenytársak kommunikációja és a mi kommunikációs elképzeléseink között
  • Jól átgondolt saját kommunikációs terv

Többet akarok megtudni