+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Ügyfélszolgálat – komment

Marketing eszközként tekintve » kapcsolattartó eszköz
A vállalkozás oldalán, blogján vagy közösségi média felületein beérkező kommentek teljes körű kezelése.
Folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk a vállalkozás Ügyfelei számára, munkaidőben 8 és 16 óra között készséggel fogadjuk a kommenteket.

JELLEMZŐK

=

Elérhetőség

Munkanapokon, munkaidőben 8 és 16 óra között fogadjuk az esetleges kommenteket.

=

Kezelés

Jól szervezett technikai háttérrel kezeljük a beérkező kommenteket és reagálunk rájuk.

=

Panaszkezelés

Esetleges ügyfeles igények vagy panaszok szakszerű kezelése.

=

Rögzítés

A kommentek pontos rögzítése, riportálása is az Ügyfélszolgálati feladatok közé tartozik.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– táblázatkezelő program

TUDÁS

– profi kommunikációs készség
– ügyfélközpontú szemléletmód
– empatikus hozzáállás
– problémamegoldó képesség

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Kezelt chat alapú megkeresések

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Időt és energiát spórolhatsz meg, melyet az értékesítésre használhatsz
  • Esetleges kérdések, panaszok ügyintézést szakavatott vevőszolgálat végzi
  • Ügyfeles visszajelzések, igények a szolgáltatásra, esetleg fejlesztési tippek

Többet akarok megtudni