+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Ügyfélszolgálat – chaten

Marketing eszközként tekintve » kapcsolattartó eszköz
Teljeskörű ügyfélszolgálat szolgáltatás chaten keresztül, a vállalkozás weboldalán vagy a közösségi oldalakon.
Folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk a vállalkozás Ügyfelei számára, munkaidőben 8 és 16 óra között készséggel fogadjuk a megkereséseket.

JELLEMZŐK

=

Elérhetőség

Munkanapokon, munkaidőben 8 és 16 óra között fogadjuk az esetleges érdeklődéseket chat felületen keresztül.

=

Érdeklődések fogadása

Termékeddel, szolgáltatásoddal és a megrendeléssel kapcsolatban készséggel várjuk potenciális Ügyfeleid érdeklődéseit.

=

E-mail kezelés

Ki és bejövő chat üzenetek kezelése jól szervezett technikai háttérrel.

=

Panaszkezelés

Esetleges ügyfeles igények vagy panaszok szakszerű kezelése.

=

Rögzítés

Az üzenetek pontos rögzítése, riportálása is az Ügyfélszolgálat feladati közé tartozik.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– táblázatkezelő program

TUDÁS

– profi kommunikációs készség
– ügyfélközpontú szemléletmód
– empatikus hozzáállás
– problémamegoldó képesség

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Kezelt chat alapú megkeresések

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Időt és energiát spórolhatsz meg, melyet az értékesítésre használhatsz
  • Esetleges kérdések, panaszok ügyintézését szakavatott vevőszolgálatra végzi
  • Ügyfeles visszajelzések, igények a szolgáltatásra, esetleg fejlesztési tippek

Többet akarok megtudni