+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Blog.hu cikk – objektív

Marketing eszközként tekintve » közösségépítő rendszer
Objektív kommunikáció esetében az észre kívánunk hatást mérni. Tény adatokkal, számokkal és grafikákkal támasztjuk alá az állításokat.
A blogolás ma már az üzleti szférában is megjelenik, több érdeklődőt érhetünk el, közösséget építhetünk a segítségével, és ha igazán profin blogolunk még a keresőben is előbbre sorolnak.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

B2B és B2C kommunikációra is alkalmas lehet.

=

Tartalmi elemek

Elsősorban szöveges tartalmakat oszthatunk meg a plattformon, ezek lehetnek érdekes szakmai információk, vagy akár vicces történetek is.

=

Szemléltető elemek

Képekkel és videós tartalmakkal is gazdagíthatjuk az elkészült szöveges tartalmat.

=

Közösségépítés

A blog tartalmát néhány kattintással megoszthatjuk közösségi oldalainkon.

=

Kommunikáció

Objetív kommunikáció során tényeket, grafikonokat, infografikákat mutatunk be, ezzel szemléltetve amit állítunk a szöveges tartalomban.

=

Kulcsszavak használata

Kiválóan használható keresőoptimalizálásra, ezért fontos a jól megválasztott kulcsszó használat.

=

Lehetőségek

A bejegyzések gyakoriságát illetően kérhető Gyenge, Átlagos vagy Erős csomag.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– SEO alapú szövegtartalom
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Komment
  • Kedvelés
  • Megosztás

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Személyesebb hangvétel a célcsoporttal
  • Visszajelzés a potenciális vásárlóktól
  • Több látogatót vonzhat a honlapodra
  • Közösségépítő ereje van egy profi blogoldalnak

Többet akarok megtudni