+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Pinterest – fotó – szubjektív

Marketing eszközként tekintve » márka és közösségépítő rendszer
A felületen képekkel és linkekkel közlünk, de lehetőség van rövid szöveges tartalom hozzáadására is. Szubjektív kommunikáció esetében a látogató érzelmekre kívánunk hatni, érzelmekkel, személyes élményekkel próbáljuk befolyásolni.
A Pinterest lényegében egy tematikus képgyűjtemény. Az oldal segítségével közösséget építhetsz, új érdeklődőknek mutathatod meg cégedet, márkádat.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

Elsősorban B2C értékesítést folytató vállalkozások számára ideális.

=

Pinek

A felületen képek feltöltésére van lehetőség, ezeket egy csoportba is lehet gyűjteni, feltölthető termékfotó, szolgáltatást népszerűsítő fénykép, de akár az elkészült referencia munkákról is készülhet Pin.

=

Link

Minden feltöltött képhez lehetőség van link csatolására, így a vállalkozás weboldalára a képen keresztül könnyedén rátalálnak az érdeklődők.

=

Hashtagek

A képeket van lehetőség rövid szöveges tartalommal ellátni, itt kulcsszavakkal segítjük a könnyebb keresést.

=

Kommunikáció

Szubjektív kommunikáció esetében az érzelmekre való hatás a fő célunk, személyes élményekkel, tapasztalatokkal és közvetlen hangvétellel próbáljuk elnyerni az ügyfél bizalmát.

=

Csomagok

Választhatunk Gyenge, Átlagos vagy Erős csomagot is.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Mentés
  • Követés
  • Megosztás
  • Hozzászólás

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Több potenciális érdeklődő elérése

Többet akarok megtudni