+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Instagram – fotó – szubjektív

Marketing eszközként tekintve » népszerűsítő eszköz
Szubjektív Instagram bejegyzés esetén az Ügyfél érzelmeire kívánunk hatni a poszt segítségével. Tényeket közlünk, de azokat érzelmekkel, személyes élményekkel támasztjuk alá.
Nagyszerű lehetőség lehet a felület a cég vagy márka fellendítésére. Több érdeklődőt érhetünk el, követőket, lájkokat szerezhetünk bejegyzések létrehozásával és megosztásával.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

Elsősorban B2C értékesítést alkalmazó cégek számára ideális a felület.

=

Tartalmi elemek

Az applikáció segítségével képeket oszthatunk meg, rövid leírással, illetve hashtaggel ellátva.

=

Cél

Szubjektív kommunikáció esetében az érzelmekre való hatás a fő célunk, személyes élményekkel, tapasztalatokkal és közvetlen hangvétellel próbáljuk elnyerni az ügyfél bizalmát.

=

Lehetőségek

Gyenge, Átlagos és Erős Instagram fotó csomag is választható.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Megtekintés
  • Like
  • Komment
  • Megosztás
  • Követő

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Terjed a vállalkozás híre az online világban
  • Új potenciális vásárlókat érhetsz el
  • Visszajelzés az érdeklődőktől, a szükséges fejlesztésekről, a piacon való igényről
  • Visszafordítható milyen tartalmak érdeklik a célközönséget

Többet akarok megtudni