+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

LinkedIn – poszt – szubjektív

Marketing eszközként tekintve » információ megosztó eszköz
A szubjektív LinkedIn poszttal az ügyfél érzelmeire próbálunk hatni.
A kommunikáció lényege az érzelmek generálása. Világos, egyértelmű tényeket közlünk és ezeket támasztjuk alá.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

A platform alapvetően B2B kommunikáció közlésére ideális.

=

Szemléltető elemek

Megoszthatunk a felületen hosszabb szöveges, blog jellegű tartalmakat, de képek és videók feltöltésére is nyújt lehetőséget.

=

Tartalmi elemek

Népszerűsíthetjük termékeket és szolgáltatásainkat, blogbejegyzést de akár ajánlatokat is megoszthatunk. Ezen kívül információt oszthatunk meg a cég kultúrájáról, munkatársak vagy a vállalat sikereiről, tapasztalatokat és álláshirdetéseket is feltölthetünk.

=

Cél

Szubjektív kommunikációs poszt esetén az ügyfél érzelmeire kívánunk hatni, elnyerjük bizalmát és személyes tapasztalatokkal, élményekkel és hangvétellel ragadjuk meg figyelmét.

=

Tény adatok

Itt is használhatunk konkrét tényeket, adatokat, de ezeket személyes tapasztalatokkal kell alátámasztani és megerősíteni.

=

Lehetőségek

Választhatunk Gyenge (2db poszt), Átlagos (12 db poszt) vagy Erős (20 db poszt) csomagot is.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Lájkok
  • Kommentek
  • Megosztások

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Kapcsolatépítési és karrierépítési lehetőség
  • Online jelenléted növelése
  • Pontos visszajelzés a piac termékekre/szolgáltatásokra való igényről
  • Visszajelzések a potenciális Ügyfelektől, esetleges felmerülő kérdések, igények, amelyeken változtatni kellene
  • Az elért eredményből visszafejthetjük, milyen tartalmak érdeklik az oldal látogatóit

Többet akarok megtudni