+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

LinkedIn poszt – objektív

Marketing eszközként tekintve » információ megosztó eszköz
Az objektív LinkedIn poszt tényeken, megállapításokon alapul.
Képekkel, infografikákkal, konkrét számadatokkal közlünk. Ebben az esetben nem cél az ügyfél érzelmeire való hatás, csupán az objektív tények közlése.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

A LinkedIn B2B kommunikációra ideális, vagyis ha célcsoportunkat vállalkozások alkotják.

=

Tartalmi elemek

Megoszthatunk a felületen hosszabb szöveges, blog jellegű tartalmakat, de képek és videók feltöltésére is nyújt lehetőséget. Népszerűsíthetjük termékeket és szolgáltatásainkat, de akár ajánlatokat is megoszthatunk.

=

Szemléltető elemek

Objektív kommunikációs poszt esetében objektív tény adatokkal támasztjuk alá a szöveges mondanivalót, képekkel, infografikákkal, számadatokkal szemléltetünk.

=

Lehetőségek

Választhatunk Gyenge (2db poszt), Átlagos (12 db poszt) vagy Erős (20 db poszt) csomagot is.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Lájkok
  • Kommentek
  • Megosztások

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Kapcsolatépítési és karrierépítési lehetőség
  • Online jelenléted növelése
  • Pontos visszajelzés a piac termékekre/szolgáltatásokra való igényről
  • Visszajelzések a potenciális Ügyfelektől, esetleges felmerülő kérdések, igények, amelyeken változtatni kellene
  • Az elért eredményből visszafejthetjük, milyen tartalmak érdeklik az oldal látogatóit

Többet akarok megtudni