+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Facebook – poszt – szubjektív

Marketing eszközként tekintve » információ megosztó eszköz
A szubjektív kommunikáció lényege, hogy az ügyfél érzelmeire hatunk, érzelmeket generálunk. Világos, egyértelmű tényeket közlünk és ezeket támasztjuk alá.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

A platform alapvetően B2C kommunikáció közlésére alkalmas.

=

Tartalmi elemek

Szöveges tartalmakkal, de akár kép és videóanyagokkal is kommunikálhatunk a felületen.

=

Kommunikáció célja

A kommunikációs poszt olvasása során az érdeklődő érzelmeire kívánunk hatni, megszerezzük bizalmát, személyes hangvétellel és élményekkel ragadjuk meg a figyelmét.

=

Tényadatok

Itt is használhatunk tényeket, de ezeket alá kell támasztani valami személyes élménnyel, tapasztalattal.

=

Lehetőségek

Választhatunk Gyenge (2db poszt), Átlagos (12 db poszt) vagy Erős (20 db poszt) csomagot is.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Lájkok, reakciók
  • Követők és kedvelők
  • Bejegyzés és oldal elérések
  • Hozzászólások
  • Megosztások

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Több potenciális érdeklődő elérése
  • Pontos visszajelzés a piac termékekre/szolgáltatásokra való igényről
  • Visszajelzések a potenciális Ügyfelektől, esetleges felmerülő kérdések, igények, amelyeken változtatni kellene
  • Az elért eredményből visszafejthetjük, milyen tartalmak érdeklik az oldal látogatóit

Többet akarok megtudni