+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Facebook – poszt – objektív

Marketing eszközként tekintve » információ megosztó eszköz
Az objektív Facebook poszt tényeken és megállapításokon alapul.
Infografikával, képekkel és konkrét tény adatokkal közlünk. Ebben az esetben nem cél az érdeklődő érzelmeire való hatás.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

A platform alapvetően B2C kommunikáció közlésére ideális.

=

Tartalmi elemek

Objektív kommunikációs poszt esetén konkrét tényadatokkal, számokkal és infografikákkal közlünk.

=

Szemléltető elemek

Megoszthatunk a felületen szöveges tartalmat, illetve használhatunk a szemléltetéshez képet, illetve videó anyagot is.

=

Lehetőségek

Választhatunk Gyenge (2db poszt), Átlagos (12 db poszt) vagy Erős (20 db poszt) csomagot is.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Lájkok, reakciók
  • Követők és kedvelők
  • Bejegyzés és oldal elérések
  • Hozzászólások
  • Megosztások

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Több potenciális érdeklődő elérése
  • Pontos visszajelzés a piac termékekre/szolgáltatásokra való igényről
  • Visszajelzések a potenciális Ügyfelektől, esetleges felmerülő kérdések, igények, amelyeken változtatni kellene
  • Az elért eredményből visszafejthetjük, milyen tartalmak érdeklik az oldal látogatóit

Többet akarok megtudni