+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Értékajánlat kidolgozás – objektív

Marketing eszközként tekintve » ajánlat kidolgozás
Értékajánlat egy olyan ígéret az Ügyfelek részére, melyeket megteremtünk a számunkra, ha a mi szolgáltatásunk mellett döntenek. Egy jól kidolgozott értékajánlat kimondottan fontos a potenciális érdeklődők eléréséhez. Az ajánlat tartalmazhat: valamilyen megkülönböztetést a versenytársaktól, nyereséget, eredményt, illetve megoldásokat.
Objektíven dolgozzuk ki mindezt, vagyis az érzelmek helyett, az észre hatva, grafikákkal, ábrákkal dúsítva.

JELLEMZŐK

=

Cél

Értékajánlat kidolgozása során pontosan kidolgozzuk a vállalkozást, terméket, szolgáltatást illetően az alábbiakat: kinek hasznos, miért hasznos, milyen nyereséget érhet el vele, milyen érzelmekre hat, milyen problémára megoldás és hogyan.

=

Célcsoport

B2B és B2C célpiac esetében sem elhanyagolható az értékajánlat profi kidolgozása.

=

Megoldás

Megfogalmazzuk milyen problémákra milyen megoldásokat dolgoztunk ki az Ügyfél elégedettség érdekében.

=

Nyereség

Meghatározzuk milyen nyereséget, értéket szerezhet az érdeklődő, ha a mi termékünket, szolgáltatásunkat választja.

=

Egyediség

Meghatározzuk mitől más a mi vállalatunk, mint a piacon lévő számtalan versenytárs, mitől különleges a mi megoldásunk.

=

Objektív

Objetív kidolgozás során tényeket, grafikonokat, infografikákat mutatunk be, ezzel szemléltetve amit állítunk a szöveges tartalomban.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Profi értékajánlat

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Több potenciális érdeklődő
  • Megkülönböztethetőség

Többet akarok megtudni