+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Értékesítési stratégia tervezés

Marketing eszközként tekintve » értékesítés tervezés
Kidolgozunk egy részletes tervet, mely segít a vállalati célok elérésében. Meghatározzuk a használni kívánt eszközöket és csatornákat, a termék, szolgáltatás értékét is meghatározzuk a vásárló számára.

Megfogalmazzuk milyen előnyöket képvisel a cég a piacon lévő többi versenytárshoz képest, illetve, hogy milyen értékesítési és marketing eszközöket fogunk alkalmazni.

JELLEMZŐK

=

Jelentése

Üzleti modell, vállalati célok eléréséhez szükséges lépések, feladatok, eszközök, csatornák pontos tervezése és meghatározása.

=

Vizsgálat

A stratégia kialakítása előtt elengedhetetlen az eddig alkalmazott értékesítési tematika átnézése, vizsgálata.

=

Célok

A vállalat céljainak megfelelően alakítjuk ki az egész értékesítési stratégiát, a használni kívánt csatornákat, eszközöket.

=

Piac

Pontosan meghatározzuk a tevékenység célpiacát.

=

Feladatok

Megtervezzük kifejezetten a vállalati célokhoz igazítva a célok elérése érdekében elvégzendő feladatokat Pl: árazás, bevételtervezés, elosztási csatornák, eszközök.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Jól megtervezett értékesítési stratégia

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Értékesítési sikerek
  • Bevétel
  • Potenciális érdeklődők elérése

Többet akarok megtudni