+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Célcsoport kutatás B2B

Marketing eszközként tekintve » célcsoport feltérképező módszer
Pontos kutatást készítünk a vállalkozás célcsoportjáról, meghatározzuk a pontos célközönséget abban az esetben, ha a vállalat cégeknek kíván kommunikálni, értékesíteni.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

B2B vagyis abban az esetben, ha a vállalkozás más vállalkozásoknak kínál megoldásokat.

=

Képviselt érték

Először fontos meghatároznunk milyen értékeket képvisel az értékesíteni vagy népszerűsíteni kívánt eszköz vagy szolgáltatás amit nyújtunk.

=

Megoldás

Meghatározhatjuk a célcsoport céljait, kihívásait, problémáit, melyekre a mi termékünk vagy szolgáltatásunk a megoldás.

=

Igények

Kimondottan fontos a célcsoport igényeinek előre meghatározása, ez segítségünkre lehet az értékesítési stratégia és a termékek, szolgáltatások fejlesztése során.

=

Képességek

Fontos meghatározni azt is, hogy a fogyasztó milyen tudással, háttérrel rendelkezik, melyik az a réteg, akinek szüksége van a termékünkre, szolgáltatásunkra.

=

Versenytársak

Felmérjük, kik alkotják a versenytársaink által meghatározott célcsoportot.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő

TUDÁS

– kreatív ötletek
– rálátás az adott témára

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Célcsoport megismerése

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Reklámcélok, kampányok jól megalapozottak lesznek
  • Potenciális célcsoport elérése
  • Piaci igények megismerése

Többet akarok megtudni