+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Telefonhívás – statisztikával /sikeres hívás

Marketing eszközként tekintve » kapcsolatépítő rendszer
Az elkészült IVR alapján telefonon keresztül felkeressük a címlistában található lehetséges érdeklődőket. A cél az érdeklődés felkeltése a vállalat terméke vagy szolgáltatása iránt, illetve a vásárlásra ösztönzés.
A kiküldések után az eredményekből releváns statisztikai kimutatást készítünk.

JELLEMZŐK

=

Eredményesség

Pontos statisztikai kimutatást készítünk a telefonhívásokat követően, így pontosan nyomon követhető a kampány sikeressége.

=

Statisztika

Az telefonhívások után többféle adatot megtudhatunk a kampányról (érdekli a lehetőség, nem érdekli a lehetőség, nem alkalmas..)

=

További kampányok

Későbbi kampányok során a statisztikai eredmények visszavezethetőek és használhatóak további sikerek eléréséhez, vagy akár fejlesztési tippeket is nyújthat a célcsoport.

=

Lehetőségek

Választhatunk Gyenge, Átlagos vagy Erős csomagot, a telefonhívások gyakorisága szerint.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– telefonkészülék

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– táblázatkezelő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– ügyfélközpontú gondolkodásmód

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Sikeres hívások
  • Hívás statisztika

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Kapcsolatépítés
  • Potenciális érdeklődők elérése
  • Vásárlás generálás
  • Elért eredmények visszavezethetőek, további sikerek érdekében

Többet akarok megtudni