+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Értékesítési telefonálás tervezés IVR

Marketing eszközként tekintve » értékesítést ösztönző rendszer
Előre megfogalmazzuk a Telesales kampány során az Ügyfélnek kommunikált mondanivalónkat.
Kidolgozzuk a kommunikációs tervet, megfogalmazzuk az Ügyfél lehetséges válaszait, kifogásait, és a saját reakciónkat is előre, pontosan kidolgozzuk.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

B2B és B2C célcsoport esetében is segíti a Telesales kampány sikerességét.

=

Cél

Jól átgondolt, profin kidolgozott Telesales kampány és ügyfél kommunikáció lebonyolítása a későbbiekben.

=

Meghatározás

Pontosan meghatározzuk az IVR dokumentumban a kampányunk célját, a célcsoportot, akiket el szeretnénk érni, illetve a célszemélyeket is.

=

Szöveg

Előre meghatározzuk mit és hogyan szeretnénk kommunikálni a potenciális célcsoportnak.

=

Kifogáskezelés

Nem csak a saját kommunikációnkat, de az ügyfél lehetséges válaszait is előre kidolgozzuk, és megfogalmazzuk rá a szakszerű választ.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– táblázatkezelő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– ügyfélközpontú gondolkodásmód

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Jól átgondolt Telesales stratégia
  • Profin kidolgozott értékesítési szöveg, IVR

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Telasales kampány során könnyen használható
  • Kapcsolatépítés
  • Értékesítésre ösztönzés
  • Érdeklődők meggyőző, figyelmének felhívása

Többet akarok megtudni