+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Értékesítés – telefonon (Telesales)

Marketing eszközként tekintve » értékesítő rendszer
Telefonon keresztül keressük fel a potenciális célcsoportot. A cél az érdeklődés felkeltése a vállalat terméke vagy szolgáltatása iránt, illetve a vásárlásra ösztönzés.
Gyakran használján próba időszak népszerűsítésére, de használható piackutatásra, image építésre, felmérések elvégzésére is.
Céged munkatársaként, közvetlen módon keressük fel a címlistán szereplőket.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

B2B és B2C célközönség esetében is sikeres kampány bonyolítható le Telesalessel.

=

Cél

Potenciális célcsoport elérése telefonon keresztül, vásárlásra, érdeklődésre ösztönzés. Ezen kívül alkalmas lehet piackutatásra, felmérésre…

=

Időzítés

A célcsoportnak megfelelően, személyre szabott időben keressük fel őket.

=

Szegmentáció

Pontos szegmentálható az adott célcsoport, akiket el szeretnénk érni a kampány során.

=

Mérhetőség

Statisztikai adatokkal könnyel visszavezethető a Telesales kampány sikeressége (érdekli a lehetőség, nem érdekli, nem aktuális…)

=

További eredmények

A statisztikai adatok visszafordíthatóak, fejlesztések, további kampányok során támpontot adhatnak.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– telefonkészülék

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– táblázatkezelő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– ügyfélközpontú gondolkodásmód

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Sikeres hívások
  • Statisztika

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Kapcsolatépítés
  • Potenciális érdeklődők elérése
  • Elért eredmények visszavezethetőek, további sikerek érdekében
  • Piackutatás, felmérés

Többet akarok megtudni