+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Értékesítés – mailben (Mail sales)

Marketing eszközként tekintve » értékesítő rendszer
A Mail Sales máig az egyik legjobb direkt marketing megoldás. Ösztönözhetünk értékesítésre, új kapcsolatokat építhetünk, új embereket érhetünk el. Ehhez szükségünk van egy legális címlistára és egy értékesítő e-mailre.
Az elkészült értékesítő e-mailt profi technikai hátterünk segítségével küldjük ki a potenciális célcsoport részére. Nagy előnye a mail marketingnek, hogy az eredmények visszakövethetőek, statisztikaként megtekinthetőek.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

A e-mail kampány mind B2B, mind B2C célközönség esetében is hatékony eszköz lehet.

=

Cél

Potenciális célcsoport elérése telefonon keresztül, értékesítésre ösztönzés.

=

Időzítés

A célcsoportnak megfelelően, rájuk szabott időben küldjük ki az elkészült hírlevelet.

=

Szegmentáció

Pontos szegmentálható az adott célcsoport, akiknek ki szeretnénk küldeni az értékesítő e-mailt, így biztos a potenciális célcsoportot érjük el.

=

Tesztelés

A tényleges e-mail kiküldés előtt, teszteljük az e-mail küldési folyamatot.

=

Mérhetőség

Statisztikai adatokkal könnyel visszavezethető a Mail Sales kampány sikeressége (megnyitás, átkattintás, leiratkozás…)

=

További eredmények

A statisztikai adatok visszafordíthatóak, fejlesztések, további kampányok során támpontot adhatnak.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Megnyitott e-mail
  • Átkattintások száma
  • Leiratkozók száma

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Potenciális érdeklődők elérése
  • Kapcsolatépítés
  • Kiküldési statisztikákból visszavezethető a sikeresség

Többet akarok megtudni