+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Előzetes cikk

Marketing eszközként tekintve » tartalom megosztó eszköz
Az előzetes cikk az adott téma elemeit egyesével mutatja be, átfogóan. Pl: egy lakberendezési áruház esetében, bemutatjuk egyesével a különböző lakberendezési stílusokat.
Ezt a poszt típust célszerű a a kiértékelő, összehasonlító posztok, TOP listák illetve a Memeek előtt megjelentetni. Így tudjuk lassan adagolni, logikailag felvezetni a laikus ügyfél számára az adott témát, melyben a vállalkozás kommunikálni szeretne.

JELLEMZŐK

=

Cím

A cikknek egy jól értelmezhető, egyértelmű címet adunk.

=

Rövidített leírás

Ezután következik a rövidített leírás, melyben felvezetjük, miről is fog szólni az adott kommunikációs posztunk.

=

Hosszú leírás

A hosszabb leírás átfogóan bemutatja az olvasónak az adott témát Pl.: egy konkrét stílust, vagy egy szépségápolási eljárást.

=

Keresés

Hashtaget természetesen bátran alkalmazunk a könnyedebb keresés érdekében.

=

Szemléltető elemek

Kép vagy videó anyaggal dúsítjuk az elkészült szöveges anyagot.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Lájkok, reakciók
  • Követők és kedvelők
  • Bejegyzés és oldal elérések
  • Hozzászólások
  • Megosztások

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Egyedi tartalom
  • Verseny felvétele a versenytársakkal

Többet akarok megtudni