+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Összehasonlító cikk

Marketing eszközként tekintve » tartalommegosztó eszköz
Az összehasonlító cikk az adott vállalkozás meghatározott témájának fontos elemeit hasonlítja össze egymással különböző szempontok alapján.
Az összehasonlítás történhet stílusokra, formákra, fajtákra irányultan, de bármely másról is írhatunk összehasonlító elemzést. Pl.: lakberendezés esetén – lakberendezési stílusokról, kozmetika esetén – szépségápolási, egészségmegőrzési tippekről, trükkökről

JELLEMZŐK

=

Cím

Az összehasonlító elemzés során fontos a jól megválasztott cím használata.

=

Rövidített leírás

Néhány mondatos rövidített leírást is használunk, melyben felkeltjük az olvasó érdeklődését és felvezetjük a témát vagyis az összehasonlító cikket.

=

Bővebb leírás

Bővebb leírásban kifejtjük a konkrét témát, bizonyos megválasztott szempontok alapján hasonlítjuk össze az adott téma elemeit egymással.

=

Keresés

Hashtageket választunk és használunk a könnyedebb keresés érdekében.

=

Szemléltető elemek

Egyedi jól szerkesztett képpel vagy videóval dúsítjuk az elkészült szöveges anyagot, amely szorosan a témához passzol.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Lájkok, reakciók
  • Követők és kedvelők
  • Bejegyzés és oldal elérések
  • Hozzászólások
  • Megosztások

ELÉRHETŐ HATÁS

  • Egyedi szempontból mutatod be vállalkozásod, és amivel foglalkozol, ezáltal kitűnsz a tömegből
  • Érdekes, jól utánajárt tartalom

Többet akarok megtudni