Facebook oldal
Marketing eszközként tekintve » közösségépítő rendszer
Hangsúly a közösség építésén van. Egy konkrét téma ami iránt érdeklődnek adja egy Facebook oldal vonzerejét.
Céges megjelenés céges információkkal, termékek népszerűsítésével ritkán vezet közösséghez. Ezért lényegét sokan félreértelmezik.
JELLEMZŐK
Célcsoport
Kifejezetten B2C értékesítésre ajánljuk, vagyis ha vallálkozása célcsoportját elsősorban magánszemélyek alkotják.
Tartalmi elemek
Az applikáció segítségével megjeleníthetünk a felületen hosszabb és rövidebb szöveges tartalmat, de képek és videók megosztására is van lehetőség. A manapság igen népszerű, #-ek használatával egyszerűsíthetjük a keresést.
Bemutatkozás
A Leírás rovatban bemutathatjuk a vállalkozást történetét, célkitűzéseit, de akár érveket is, miért minket válasszon a potenciális vevő a konkurencia helyett!
Bejegyzések létrehozása
Bejegyzésekben népszerűsíthetjuk saját termékünk, szolgáltatásunk, összehasonlíthatjuk más termékkel, értékelhetjük bizonyos szempontok szerint, a lehetőségek határtalanok.
Fizikai elérhetőség
Egyszerűsíthetjük az üzlet vagy telephely fizikai megközelítését. A névjegy adatokban megadhatjuk a vállalkozás címét, térképen megjelenítve, illetve a tömegközlekedési lehetőségeket.
Hirdetés
A Facebook felületén lehetőség van fizetett hirdetés indítására, többféle célkitűzés szerint, növelje így a lehetséges célcsoportot.
ERŐFORRÁS IGÉNYEK
IDŐ
Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás
ESZKÖZ
– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika
SZOFTVER
– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő
TUDÁS
– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés
MÉRHETŐ EREDMÉNY
- Lájkok, reakciók
- Követők és kedvelők
- Bejegyzés és oldal elérések
- Hozzászólások
- Megosztások
ELÉRHETŐ HATÁS
- A vállalkozás nevének hatékony reklámozása, megismertetése az ügyfelekkel
- Pontos visszajelzés a piac termékekre/szolgáltatásokra való igényről
- Visszajelzések a potenciális Ügyfelektől, esetleges felmerülő kérdések, igények, amelyeken változtatni kellene