+36 70 / 55 4444 2 ugyfelszolgalat@skipcom.hu

Facebook oldal

Marketing eszközként tekintve » közösségépítő rendszer
Hangsúly a közösség építésén van. Egy konkrét téma ami iránt érdeklődnek adja egy Facebook oldal vonzerejét.
Céges megjelenés céges információkkal, termékek népszerűsítésével ritkán vezet közösséghez. Ezért lényegét sokan félreértelmezik.

JELLEMZŐK

=

Célcsoport

Kifejezetten B2C értékesítésre ajánljuk, vagyis ha vallálkozása célcsoportját elsősorban magánszemélyek alkotják.

=

Tartalmi elemek

Az applikáció segítségével megjeleníthetünk a felületen hosszabb és rövidebb szöveges tartalmat, de képek és videók megosztására is van lehetőség. A manapság igen népszerű, #-ek használatával egyszerűsíthetjük a keresést.

=

Bemutatkozás

A Leírás rovatban bemutathatjuk a vállalkozást történetét, célkitűzéseit, de akár érveket is, miért minket válasszon a potenciális vevő a konkurencia helyett!

=

Bejegyzések létrehozása

Bejegyzésekben népszerűsíthetjuk saját termékünk, szolgáltatásunk, összehasonlíthatjuk más termékkel, értékelhetjük bizonyos szempontok szerint, a lehetőségek határtalanok.

=

Fizikai elérhetőség

Egyszerűsíthetjük az üzlet vagy telephely fizikai megközelítését. A névjegy adatokban megadhatjuk a vállalkozás címét, térképen megjelenítve, illetve a tömegközlekedési lehetőségeket.

=

Hirdetés

A Facebook felületén lehetőség van fizetett hirdetés indítására, többféle célkitűzés szerint, növelje így a lehetséges célcsoportot.

ERŐFORRÁS IGÉNYEK

IDŐ

Előkészítés: 1 mkn
Készítés: 3 mkn
Üzemeltetés:
– telefonos kapcsolat
– e-mail kapcsolat
– chat kapcsolat
– adatváltoztatás

ESZKÖZ

– számítógép
– fényképezőgép
– fénytechnika
– videokamera
– stúdiótechnika

SZOFTVER

– szövegszerkesztő
– kép szerkesztő
– videó szerkesztő

TUDÁS

– kommunikációs készség
– kreatív ötletek
– egyedi grafika
– fotózás
– képszerkesztés
– videózás
– videószerkesztés

MÉRHETŐ EREDMÉNY

  • Lájkok, reakciók
  • Követők és kedvelők
  • Bejegyzés és oldal elérések
  • Hozzászólások
  • Megosztások

ELÉRHETŐ HATÁS

  • A vállalkozás nevének hatékony reklámozása, megismertetése az ügyfelekkel
  • Pontos visszajelzés a piac termékekre/szolgáltatásokra való igényről
  • Visszajelzések a potenciális Ügyfelektől, esetleges felmerülő kérdések, igények, amelyeken változtatni kellene

Többet akarok megtudni