Oldal kiválasztása

ANIMÁTOR PROGRAM

Hatékony útmutatás számodra, ha tudod mit szeretnél, de nem tudod ügyesen megfogalmazni.
Cikáznak a gondolataid, van amire egyből tudsz választ adni, viszont van ami lehet kérdésként sem merült fel benned mint probléma.
ANIMÁTOR programunk erre a célra összeállított interaktív dokuemtáció, segédletekkel, videós anyagokkal.
Tökéletesítsd a részleteket addig, hogy végül közösen kezdjünk dolgozni továbbb az innovációdon.

1. LÉPÉS – JELENTKEZÉS

TERMÉKFEJLESZTÉSI VAGY SZOLGÁLTATÁS ÚJÍTÓ irány kiválasztásÁVAL és alap elérhetőségi adataid megadásával várjuk jelentkezésed a kapcsolat felvételi modulban.

2. LÉPÉS – TITOKTARTÁSI MEGÁLLAPODÁS

Kölcsönösen védjük az egymás felé kiadott információkat.
Cégünk által kiadott ábrák, űrlapok  fejlesztést segítő adminisztrációs anyagok, hosszú évek tapasztalata alapján készültek és folyamatosan fejlesztés alatt állnak. További az üzletben érintett személyekkel való egyeztetésre a titoktartásban feltűntetett kapcsolatokkal természetesen van lehetőség.
Viszont vállalva cégünk részéről feléd, hogy semmilyen információdhoz nem férhet hozzá a belsős ügyedet kezelő kollégákon kívül senki.

3. LÉPÉS – PROJEKT VÁZLAT

TERMÉK és SZOLGÁLTATÁS estén eltérő a helyzethez illő alapozó információk összeállításával kezdünk.
Jellemzően önállóan kitöltendő adminisztrációs anyagot és kitöltési segédletet küldünk amivel felmérhető az ötlet érettségi fázisa.
Hibázni nem lehet, maximum bizonyos kérdésekre nem sikerül válaszolni. A cél az, hogy elkezdjük kialakítani az üzleti személetet.
Ez még az ÖTLETFEJLESZTÉS fázisának alapozó része.

4. LÉPÉS – PROJEKT KIDOLGOZÁS

TERMÉK és SZOLGÁLTATÁS estén eltérően.
Belemegyünk a részletekbe. Pontosítjuk az elérendő célt, milyen célcsoportoktól milyen befogadó képességet várunk. Mik az érvek amik az újítás mellett szólnak, mi a legfontosabb fogyasztóra ható üzenetek stb… 
Kezdünk számokat összeállítani a lehetséges piac mértéről, vásárlói erejéről stb… Egy üzleti terv alap adatait kell elkészíteni ami eldönti, hogy érdemes tovább haladni az eredetileg elképzelt irányban, vagy az esetleges versenytársak miatt már ebben a szakaszban kénytelenek vagyunk újragondolni bizonyos fejlesztési részeket. 

5. LÉPÉS – AZ ÜZLETI MODELL

Az üzleti modell célja meghatározni az értékesítés és a piaci igények teljesülésének ok-okozati összefüggését. A legfontosabb és legkockázatosabb eleme egy üzletnek.
Ennél a pontnál külön megállapodást kötünk egymással ami sikerdíj alapon kölcsönösen elfogadható értékben biztosítja mindkét felet arról, hogy a kitalált üzleti modell mint az árbevétel szerint ki, hogyan részesedik az eredményből. Cégünk többféle opció lehetőségének felkínálásával szorosabbá teszi az együttműködés feltételeit. Itt olyan know-how, szellemi tulajdonú vagy akár saját fejlesztésű marketing technikák is átadásra kerülhetnek amik egy magasabb szintre kell emeljék a bizalmi viszonyt.

6. LÉPÉS – ÜZLETI STRATÉGIA

Ez az üzleti terv végső teljes dokumentációja ami tartalmazza az összes információt ami egy befektetői bemutatáshoz szükséges.
Önmagában is megvalósítható eljárásokkal is kiegészítve az önálló, gazdaságosabb piactesztelési módszerekhez. A várható eredmények becslésével. Ez egy komplett dokumentáció amivel azonnal lehet pályázni, hitelt intézni vagy tőkebefektető felé prezentálni.

7. LÉPÉS – TŐKEBEFEKTETÉS – ERŐFORRÁS SZERZÉS

Miután papíron minden ki van dolgozva kapcsolataink segítségével lehetőséget biztosítunk az üzleti megmérettetésre. Több kockázati tőkebefektetővel, magánbefektetővel is kapcsolatban állunk annak függvényében, hogy mi a kínált termék vagy szolgáltatás. Ennek a prezentációnak van egy megszokott formátuma egy rövid-tömör prezentáció mely kb 15-20 perces lehet átlagban. Segítünk a felkészülésben és a segédanyagok összeállításában. A befektetői döntés már nem rajtunk múlik, viszont az utólagos véleményezés mindig segít a fejleszteni való részek újragondolásán.

8. LÉPÉS – PIACRA VEZETÉS ÉS MENTORÁLÁS

Az erőforrások hiányának sikeres kielégítése után, cégalapítás és elkezdődik a valós munka. Cégünk valamilyen egyeztetett tulajdonrész értékében részese lesz vállalkozásodnak. Ezzel is biztosítjuk, hogy folyamatosan támogatjuk, egyengetjük a kezdeti utat. Később az elért siker értékén a tulajdonrészünk kivásárolhatóvá válik, sikertelenség esetén pedig mi is elveszítettük az addig belettet energiánkat.

Ezért szigorúbb a kezdeti elemezés, hogy minimalizáljuk a veszteséges projektekben való részvételt.

A mentorálás része a befektetések estén a különféle adminisztrációs jelentések, könyvelési kimutatások folyamatos készítése, mely jelentős adminisztrációs terhet jelent egyébként a könyvelők szokásos munkájára.