Oldal kiválasztása

#Az ötletláz

Tudnod kell magadról, hogy ötleted aktuális élethelyzetedből valamilyen veled vagy -szűk környezeteddel kapcsolatos eseményből indul ki.

Ez egyértelműen magában hordozza a belülről fakadó érzelmeket, egyfajta beszűkült gondolkodási szakaszt indít el benned, amit ÖTLET-LÁZnak hívok.

Mi történik ilyenkor?
Legbizalmasabb tehát legszűkebb környezeted avatod be, tőlük vársz megerősítést, ellenvetés esetén jellemzően meg is sértődsz.
Ettől már csak egy rosszabbat tehetsz, ha felindulásodból -bizonyításvágyból rögtön erőforrásokat is feláldozol. Pénzt, időt nem sajnálva azonnal belevágsz a megvalósításba.
MIvel korábban már leírtuk a válallkozás pilléreiet – a sorrendjét, remélem megérted, hogy az esetek 99%-ban miért fogsz elbukni?

valóban van talán 1% esélyed a sikerre és hatalmas áldozatokkal, kemény munkával tényleg eljutsz valameddig, de megéri?

Környezeted a konfliktus kerülése érdekében sosem lesz objektív. 2 féle véleményt fogsz hallani mind a kettő a környezeted saját, szerinti veled való kapcsolata, de semmiképp nem az üzleteddel kapcsolatos tények.

“A” csoport – félti a veled való jövőbeli kapcsolatát (elvont időt, elherdált pénzt, egészséged stb…) – és mindenképp lebeszélnek mindenről.
“B” csoport – bíztatni fog bármit mondasz, hisz nekik a veled való jó kapcsolat a fontos, teljesen mindegy mit csinálsz, ha buksz majd vígasztalnak.

Ezen visszajelzésekből melyik az üzletileg megalapozott?
Erre külön tréningjeink vannak, mielőtt még őrültséget csinálnál, vagy a környezeted kergetnéd az őrületbe…. (adósságba…)

Tapasztalatból beszélek – mi már többször is nagy árat fizettem az ÖTLET-LÁZamért… ennek sajnos csak te magad szabhatsz határt…. ami rendkívül nehéz, ha egy excel táblát legalább nem veszel elő.

Ezért fordítok kiemeltebb figyelmet a vállalkozás stabilitására első körben.
Marketinges – reklám kivitelező cégből tengernyit találsz, hogy végül mennyi hasznot érsz majd el velük, alapjában nem ezeken az eszközökön múlik – ezt kell megértened mielőtt a logódon, weboldaladon járna az eszed…
Mennyi kocsma meetingen vettem részt ahol már a söralátéten megszületett a teljes arculat…

Üzleti siker = Önismerettel rendelkező, felelősséget vállaló, menedzser jellemű személy.

A személyiségfejlesztő tréningek kötelező elemek, Soha nem gondoltam volna, hogy egy könyv segítségévek megmenthettem volna egy cégemet – “Brian Tracy – Töréspont”

Értened kell magad és a környezeted viselkedését.
Mindenkinek vannak gyenge pontjai, mikor feszültek idegesek leszünk egyes eseményeknél – azok a gyenge pontot jelző emberi reakciók. Amit nem tudunk, vagy nem akarunk kezelni.